Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 3:14 am

"Det er ikke sådan det fungere, hvad kan du tilbyde en sød pige hvis du ikke kan forsøge hende?" spurgte Symmetra.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:38 pm

"Min kærlighed!" sagde Lucio passioneret

Torbjörn fnøs, "Det kan man ikke leve af"
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:41 pm

Symmetra så skeptisk på ham "det er ikke noget at tilbyde en kvinde."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:44 pm

Lucio rynkede brynene, "Det er ikke alle kvinder der ser så pragmatisk på det, for nogen er kærlighed det vigtigste"

"Ja, de tåbelige af dem" sagde Torbörn
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:50 pm

Symmetra nikkede "som lever i en fantasiverden og ikke forstår hvad det vil sige sig."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:53 pm

Lucio rystede frustreret på hovedet, "Hvis det er sådan det er, så vil jeg hellere leve lykkeligt i en så kaldt fantasi verden, end ulykkeligt i jeres grå virkelighed!"

Torbjörn brummede utilfredst, "Pas på hvad du siger knægt, du har ikke lyst til det liv der følger med"
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:56 pm

Symmetra nikkede "vi må gøre noget."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:01 pm

Lucio fnøs, "I må gøre noget uden mig"

Torbjörn brummede utilfredst og så mod sin kone
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:09 pm

"Vi får se." sagde Symmetra køligt.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:13 pm

Lucio så stædigt på dem med krydsede arme, "Hvis jeg skal giftes, skal det være af kærlighed

"Lyt til din moder" sagde Torbjörn strengt
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:14 pm

"Kun hvis du forelsker dig i Sombra. Du kunne i det mindste gøre et forsøg." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:17 pm

Lucio rystede på hovedet, "Jeg er blevet forelsket i en anden" erklærede han bestemt

Torbjörn rystede på hovedet af ham, "Du må hellere se at komme ud af det, din moder og jeg har besluttet os for Sombra"
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:19 pm

"Præcis." sagde Symmetra køligt "næste bal vi tager til, forventer jeg at du danser de første to danse med Sombra, jeg vil ikke høre nogle indveninger!" hun så strengt på Lúcio "du gør som din fader og jeg siger, næste bal, første to danse med Sombra."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:23 pm

Lucio så trodsigt på dem, "Nej, jeg trækker mig tilbage til mit værelse" sagde han bestemt, "Jeg har ikke mere at sige om dette!". Han begyndte at forlade stuen.

"Kan du komme tilbage her, knægt!" sagde Torbjörn vredt efter ham
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:26 pm

"Lúcio! Vi er ikke færdige!" udbrød hun
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:30 pm

"Jeg er færdig!" sagde Lucio stædigt og gik ud af stuen og mod sit værelse!

"Stædige knægt!" udbrød Torbjörn vredt
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:31 pm

Symmetra rystede på hovedet "frygt ikke kære" sagde hun bestemt "jeg har en ide der nok skal redde os."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:34 pm

Lucio smækkede døren til sit værelse!

Torbjörn brummede, men smilte så til sin kone, "Så skal vi nok klare os, dine ideer virker som regel"

//out//
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 33
Join date : 29/11/16

Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:34 pm

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra   Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Ivy Grove Chateau-
Gå til: