Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I'm looking for a friend ~ Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 6:44 pm

Sombra havde fået alle sine detaljer på plads og var nu taget hen for at besøge den køre Hr. Shimada... da hun vidste hendes søster var taget til byen med deres moder. Hun selv havde undskyldt sig og sagt hun ikke følte sig tilpas. Hun kom indenfor og så sig omkring...
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 6:47 pm

Zarya havde været i gang med at træne i et af de nærliggende rum, da hun hørte døren gå op. Hun rynkede brynene og gik ud til hovededøren for at tjekke.

"Frøken Sombra" sagde hun lidt overraskede, "Hvad kan jeg gøre for dem?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 6:49 pm

Sombra blinkede med øjnene og så på Zarya. Hun smilede høfligt "Frøken Zarya" sagde hun og nikkede til hende "jeg kommer for at besøge Hr. Shimada. Hvis han da ellers er tilstede?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 6:52 pm

Zarya nikkede kort, "Han er på sit arbejdsværelse" sagde hun ... der gik et par sekunder, før Zarya kom i tanke om, at hun skulle forestille at være en af husets tjenere .. "Skal jeg følge dem derop?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 6:53 pm

"Hvis De vil være så venlig" sagde Sombra og smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 6:57 pm

Zarya brummede og nikkede kort, "Følg med" sagde hun og gik afsted mod Hanzos arbejdsværelse, uden at tjekke om Sombra rent faktisk fulgte med
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 6:59 pm

Sombra fulgte efter Zarya og betragtede hende lidt... hun så... stærk ud.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:02 pm

Zarya brummede og bankede en gang hårdt på døren, før hun ånede den og gik ind, "De har besøg hr. Shimada" sagde hun og nikkede kort mod Sombra
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:03 pm

Hanzo så op og blinkede overrasket med øjnene "Frøken Sombra?" sagde han

Sombra smilede høfligt og nejede for Hanzo "Hr. Shimada, er det et dårligt tidspunkt? Jeg har noget jeg gerne ville drøfte med Dem..."

Hanzo blinkede igen, mere overrasket, med øjnene. Måske det var noget med fødelsdag til Fareeha? Han brummede lidt og nikkede "ja."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:10 pm

Zarya så lidt mellem, "Ønsker de jeg bliver, hr. Shimada?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:10 pm

"Jeg tror denne her samtale ville tage sig bedst ud alene." sagde Sombra.

Hanzo så meget overrasket på Sombra... ikke van til... han rynkede brynene lidt "som De ønsker Frøken Sombra." sagde han så og skævede mod Zarya "De kan gå."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:12 pm

Zarya kneb øjnene sammen og så intenst på Sombra, så nikkede hun kort med et "Hrmf" og forlod lokalet. Hun lukkede døren bag sig og gik tilbage til sin træning, den lille pige var næppe nogen trussel for hr. Shimada
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:14 pm

Der gik en... 15 minutter? Før et højt "HVOR VOVER DE?!" efterfuldt af lyden af noget der væltede lød højt inden fra Hanzos kontor... noget der lød som en meget rasende Hanzo...
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:17 pm

Zarya sprang op fra sin position på gulvet og stormede mod kontoret, hun slog døren op og nærmest væltede ind, "Hvad foregår her?!" forlangte hun at få at vide
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:19 pm

Hanzo stod op, stolen bag ham var væltet bagover og den potteplante der før havde pyntet på hans skrivebord var blevet hamret ind i væggen og knust...

Sombra hævede et øjenbryn og sendte Zarya et kort, uinteresseret blik før hun igen så på Hanzo og smilede drillende "Hr. Shimada dog... er det en klog tone?"

Hanzo trak vejret tungt og så vredt på Sombra med sammenknebne øjne...
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:20 pm

Zarya snerrede vredt og stillede sig bestemt mellem Hanzo og Sombra, foran skrivebordet og derfor ret tæt på Sombra "Jeg vil råde dem til ikke at tage den tone overfor hr. Shimada" sagde hun advarende
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:22 pm

Sombras smil voksede "vil De det?" spurgte hun interesseret "jeg sætter pris på advarslen." hun havde sine hænder pænt foldet i skødet og lignede ikke en der var specielt generet af den store, truende kvinde...

Hanzo så rasende på Sombra......... og knyttede næverne.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:24 pm

Zarya så koldt ned på Sombra og knækkede knoer, "De vil gøre klogt i at anlægge en mere høflig tone og forlade huset"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:25 pm

"Oh?" Sombra så fornøjet på Zarya "jeg vidste ikke at det var Dem jeg skulle have lavet en aftale med Frøken Zarya, jeg antog at det var Hr. Shimada der var herren i huset... men måske jeg tager fejl?"

"Så er det godt!" snerrede Hanzo
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:27 pm

Zarya kneb øjnene sammen, "Skal jeg vise den unge frøken til døren, hr. Shimada?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:30 pm

Sombra så interesseret på Hanzo "er De sikker på De ikke først vil høre mit tilbud... Hr. Shimada?" hun smilede lumsk.

Hanzo så vredt på Sombra... så trak han vejret tungt ind... han rynkede brynene "... det lader til jg.. mistede besiddelsen" sagde han sammenbidt "alt er i orden Frøken Zarya.. De kan forlade os nu."

Sombra smilede triumferende.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:31 pm

Zarya kneb øjnene mere sammen og så bestemt ikke overbevist eller tilfreds ud, "Er de sikker på jeg ikke skal vise den unge frøken ud?" gentog hun
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:31 pm

"Jeg ved hvad jeg sagde. Forlad os." sagde Hanzo bestemt.

Sombra smilede tilfreds "farvel" sagde hun sødt og drillende til Zarya...
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:33 pm

Zarya brummede meget utilfredst, "Er de helt sikker, hr?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya EmptyMan Dec 05, 2016 7:35 pm

Hanzo så på Zarya "jeg skal informere Dem hvis andet bliver nødvendigt, for nu, lad os være alene." sagde han.

Sombra grinede triumferende..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I'm looking for a friend ~ Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: I'm looking for a friend ~ Zarya   I'm looking for a friend ~ Zarya Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I'm looking for a friend ~ Zarya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Oh yes I did! - Zarya (+?)
» Jamen dog ! - Zarya
» Hvad er han?! - Zarya
» Afpresning ~ Zarya
» Afsted til London! - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: White Stag Mansion-
Gå til: