Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:32 pm

Sted: Fru Amélies stald

McCree stod og striglede en af fru Amélies mange heste mens han fløjtede en sang.

Gentleman Hest
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:34 pm

Hana kom ned istalden.... sammen med Jack......................................................
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:36 pm

McCree så op fra den hest han stod og arbejde på og lyste op i et stort smil, da han så Jack, "Hr. morrison" hilste han og bukkede, så bukkede han også for Hana, "Frøken".
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:41 pm

Jack smilede tilbage til McCree og beklagede pludselig han havde Hana med.. så rømmede han sig, sådan noget var rigtigt upassende "McCree" hilste han venligt "dette er min niece, frøken Hana Shimada og hun har udtrykt ønske om at tage sig en ridetur"

Hana smilede..........
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:43 pm

McCree bukkede mod Hana igen, "En fornøjelse, skal jeg gøre en hest klar?" spurgte han høfligt og så nysgerrigt på Hana, hun virkede lidt bekendt.
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:45 pm

"Ja, men min søster har udtrykt ønske om at hun ikke gik alene... så jeg tænkte om det ville være muligt at De red med hende og viste hende området?" spurgte han

Hana skævede mod Jack.... hvad var hun, 5?
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:47 pm

McCree blinkede overraskede, men nikkede så hurtigt, "Selvfølgelig, hr. Det skal være mig en fornøjelse" sagde han med et smil og så mod Hana, "Hvilken hest ønsker De at ride på?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:52 pm

Hana så lidt mod hestene "uhm... nogen De kan anbefalde?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:55 pm

McCree smilte stort, "De er alle sammen fantastiske dyr" sagde han, "Er De mest til noget med lidt fart og kraft, eller en mere rolig ganger?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 10:57 pm

"Fart og kraft!" sagde hun med et stort smil

Jack rømmede sig lidt...

"............................... eller noget roligt" mukkede hun
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:03 pm

McCree kom til at grine, "Jeg tror den helt rigtige for Dem er her over" sagde han og ledte hende til en sort hest, som han klappede kærligt på mulen, "Hun er en rolig hoppe, forsigtigt tempo, godt egnet, hvis man ønsker en sikker, afslappende tur" løj han.
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:07 pm

Hana sukkede blidt og nikkede "ok.."

Jack smilede "ok, jamen så vil jeg lade jer komme til det" sagde han og gik
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:08 pm

McCree så efter Jack med et blidt smil og vendte så sin opmærksomhed mod hesten som han ledte frem og sadlede op, "Nu er De vel en erfaren rytter, frøken Hana?" spurgte han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:14 pm

"Ja det er jeg" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:17 pm

McCree nikkede og trådte væk fra hesten, "Så skulle hoppen passe Dem udemærket. Jeg sadler en hest op for mig selv, og så skulle alt være klar" sagde han med et smil og gik over til den brune hest han selv foretrak
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:26 pm

Hana svang sig op på hesten og klappede den på halsen imens hun overvejede hvordan hun skulle snyde McCree...
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:27 pm

McCree fik sin egen hest gjort klar og trak den over til frøken Hana, før han selv svang sig i sadlen, "Er De klar, frøken?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:31 pm

".. jaaa" sagde hun og tænkte og tænkte!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:34 pm

McCree nikkede med et grin og satte afsted på sin hest, "Hvor skal vi ride hen, frøken?" spurgte han nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:48 pm

".. Uhm... så der er en rigitg pæn eng i nærheden...." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:51 pm

McCree nikkede med et smil, "Så lad os ride derhen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:54 pm

Hun smilede stort "ok!"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:56 pm

McCree red afsted og skævede lidt mod hende, "Hvis De skulle få lyst til lidt hurtigt ridt, er hesten også udemærket til det, frøken"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptySøn Dec 18, 2016 11:59 pm

"Oh?" Hana så nysgerrigt på ham og nikkede "og det er i orden?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana EmptyMan Dec 19, 2016 12:00 am

McCree trak på skuldrene, "Jeg er bare en simpel hestepasser, jeg har ikke oget at skulle have sagt i den sag" sagde han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana
» Åh, Hana! Det gik fantastisk! - Hana
» Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra
» .... oh, hej Hana
» .... oh, hej Hana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: