Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så er der fest - Gérard, Lena

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:22 am

Amélie stod og så ud over folkene der dansede med Lena ved sin side.
Tilbage til toppen Go down
Gérard

Gérard


Antal indlæg : 50
Join date : 17/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:23 am

Gérard havde fået øjne på Amélie og denne gang besluttede han sig for ikke at tøve med at opsøge hende… før andre fik øje på ham. Han kastede et kort blik rundt efter den skræmmende, pinkhårede kvinde og kom så hen til Lena og Amélie med to glas vin ”Amélie” hilste han med et varmt smil ”jeg tænkte at du måtte være tørstig… hvordan går din aften?”
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:24 am

Lena blinkede overraskede, da der pludselih blev snakket til Amélie og hun så mod Gérad med let sammenknebne øjne e.e
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:26 am

"Hr. Lacroix." sagde Amélie med en smule kølighed i sin stemme imens hun så ham an.
Tilbage til toppen Go down
Gérard

Gérard


Antal indlæg : 50
Join date : 17/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:27 am

"Hr. Lacroix er min far" sagde Gérard med et smil og så på dem "et glas vin til dig og din smukke veninde" han rakte dem begge et glas vin.
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:29 am

Lena tog imod glasset og føkte sig meget splittet, hun havde ikke lyst til at være høflig, eller venlig ... men man blev jo nødt til at holde på formerne, "Tak, hr. Lacroix" sagde hun, en anelse køligt og så ugladt på ham. Hvad lavede han her? Hvorfor snakkede han med hendes Amélie?
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:30 am

Amélie hævede et øjenbryn og tog imod glasset "tak."
Tilbage til toppen Go down
Gérard

Gérard


Antal indlæg : 50
Join date : 17/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:31 am

Gérard nikkede kort til Lena med et venligt smil og vendte så opmærksomheden mod Amélie "må jeg være så fræk at bede om de næste to danse?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:32 am

Lena rynkede brynene lidt og havde lyst til at sparke Gérad over benet ... men det gjorde man ikke. Hun drak af sin vin i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:34 am

"Det ville ikke være passende Hr. Lacroix, jeg er en gift kvinde" sagde Amélie og smilede svagt inden hun tog en tår af sin vin.
Tilbage til toppen Go down
Gérard

Gérard


Antal indlæg : 50
Join date : 17/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:34 am

Gérard rystede på hovedet "snak ikke om så ubehagelige emner min kære Amélie.."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:36 am

Lena rynkede brynene mere og så ret utilfredst på Gérad, han lød jo næsten som om han ville have hendes Amélie! Han havde haft sin chance e.e Hun skævede mod Amélie ... der smilede ...
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:37 am

"Hvad foreslår De så vi taler om?" spurgte Amélie og så Gérard lidt an.
Tilbage til toppen Go down
Gérard

Gérard


Antal indlæg : 50
Join date : 17/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:38 am

Gérard smilede svagt og sænkede stemmen "samtale var ikke det jeg havde tænkt mig.."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:40 am

Lena mærkede en overvældende træng til at træde mandenover over foden... nej, Lena, det var selvfølgelig ikke det han mente, og selv hvis han gjorde .. det ville Amélie ikke. Lena prøvede at slappe lidt af, han ville bare danse med hende.... e.e
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:41 am

Amélie hævede et øjenbryn "jeg kan ikke forestille mig hvad De taler om." sagde hun og tog endnu en tår af vinen.
Tilbage til toppen Go down
Gérard

Gérard


Antal indlæg : 50
Join date : 17/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:41 am

Gérard smilede svagt og så ned af Amélie "det tror jeg du kan.."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:43 am

Lena kneb øjnene sammen og rømmede sig en smule for at minde Gérad om at de altså ikke var alene ...
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:44 am

Amélie vendte blikket mod Lena og rynkede brynene lidt. Hun rømmede sig.
Tilbage til toppen Go down
Gérard

Gérard


Antal indlæg : 50
Join date : 17/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:45 am

Gérard blinkede en enkelt gang med øjnene, så fra Amélies udtryk til Lena og smilede kort forlegent "ah.. jeg tror ikke jeg genkender Dem frøken..?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:48 am

Lena så lidt bekymret på Amélie, ville hun have haft hende til at være stille, eller gå? Havde hun lyst til .. med Gérad? Tanken gav hende en underlig knugen i maven.
"Huh? Oh, Lena" svarede hun lidt fraværende og så kort mod ham
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:50 am

"Fru Lena" rettede Amélie, selvom tanken gjorde hende utilpas "hun er gift med min broder Gabriel, jeg formoder De husker ham?"
Tilbage til toppen Go down
Gérard

Gérard


Antal indlæg : 50
Join date : 17/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:51 am

"Oh?" sagde Gérard overrasket og smilede varmt til Lena "en ære at gøre deres bekendtskab" han tog hendes hånd og kyssede den "så er I jo som søstre."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:54 am

Lena blinkede forvirret og så undrende på Gérad, da han kyssede hendes hånd ... hvorfor var den mands læber på hendes hud? Så indhentede samtalen hende og hun prøvede at smile høfligt til ham. Hun åbnede munden for at svare, men rødmede så ... de var jo ikke ligefrem søsterlige, hun så i hvet fald ikke Amélie som en søster, men måske Amélie så hende som en søster? Tanken gjorde hende trist, og hun nikkede med let rynkede bryn, "Uhm .. Ja"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena EmptyTirs Dec 20, 2016 2:55 am

Amélie så lidt bekymret på Lena der virkede utilpas... hun var heller ikke glad for Gérard, det havde hun jo sagt. Men hun virkede... trist?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er der fest - Gérard, Lena Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der fest - Gérard, Lena   Så er der fest - Gérard, Lena Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Så er der fest - Gérard, Lena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Omg Lúcio er fan- hvad er der galt..? Lena? - Lena
» Så Lena... bo her - Lena
» Hvad så? - Lena
» He is perfect <3 Lena
» Er Lena her? Er hun i god behold?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: White Stag Mansion-
Gå til: