Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Afsted til London! - Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 39  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:24 pm

"Frøken Zarya, prøver De at fortælle mig De aldrig har været offer for kødets lyster?" spurgte hun interesseret og så mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:27 pm

Zarya rødmede mere og så stift frem for sig, "Jeg .." hun tøvede, "hrm .. skal ikke kunne sige om min lyst har .. gjort noget ved min opfattelse af deres ydre"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:28 pm

Sombra blinkede med øjnene og grinede lidt "jeg er sikker på Deres lyst ikke har spillet nogen rolle.." sagde hun og følte sig lidt trist ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:29 pm

Zarya rødmede og brummede ....
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:31 pm

Sombra så interesseret i retning af Zarya "så hvilke slags lyster har De frøken Zarya?" var det et upassende spørgsmål? Ja. Var det et Sombra ville have svaret på alligevel? Bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:32 pm

Zarya blinkede og skævede rødmende imod hende, "Hrm, det er vist ikke passende ..."
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:34 pm

"Bare mellem os piger?" spurgte hun og blinkede sødt til hende "De ved, det er slet ikke godt for sjælen aldrig at tale om den slags"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:35 pm

Zarya rødmede mere, det skulle hun bestemt ikke .. mellem dem piger, "Hrmf, det tror jeg næppe"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:36 pm

Sombra klukkede blidt "De sårer mig frøken Zarya, De tror ikke at jeg er til at stole på med en hemmelighed?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:38 pm

Zarya rynkede brynene og så frustreret på hende, "Jeg ønsker bare ikke at snakke om det, det har intet med De.. Deres evne til at holde en hemmelighed at gøre"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:40 pm

"Men jeg er så utilgiveligt nysgerrig" sagde hun og så meget interesseret på hende "jeg begynder at få et billede af hvilken type De ikke er interesseret i, men at sætte fingeren på hvad De kan lide... der må være en måde at lokke det ud af Dem~?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:41 pm

Zarya rødmede mere og så til siden, "Net" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:42 pm

"Kæreste frøken Zarya.." sagde hun og gik tættere på hende og gjorde sin stemme kælen "er der intet jeg kan tilbyde Dem i bytte?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:45 pm

Zarya rødmede dybt og gjorde sit aller bedste for ikke at se på Sombra, selvom hun havde lyst, ".. net"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 1:47 pm

Sombra sukkede svagt... "javel ja.." sagde hun "ja ja da.. en pige må vel finde andre at udveksle fantasier med.."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 3:02 pm

Zarya tøvede og skævede nysgerrigt mod hende, "... Hvad er Deres fantasier?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 3:04 pm

Sombra smilede lumsk "nej sådan leger vi ikke~"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 3:52 pm

Zarya kneb øjnene sammen og så utilfredst på hende, "Hrmf"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 3:55 pm

Sombra smilede drillende "noget for noget."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 3:59 pm

zarya brummede irriteret og overvejede, hvad hun kunne sige, "Hrm .. Jeg bryder mig om .." hun tøvede og skævede lidt mod Sombra, "en stærk personlighed"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 4:00 pm

Sombra smilede lidt "selvfølgelig gør De det" sagde hun og rystede på hovedet "det må De kunne gøre bedre."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 4:04 pm

Zarya så meget utilfredst på hende, "Det er Deres tur"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 4:05 pm

Sombra smilede lidt og overvejede det "jeg har en svaghed for styrke" svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 4:08 pm

Zarya så lidt overraskede på hende og så lidt genert til siden, hun var stærk .. og en kvinde. Hun brummede utilfredst, "... Et varmt ydre"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 EmptyFre Jan 06, 2017 4:10 pm

"Accent." svarede Sombra
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 21 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Afsted til London! - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 21 af 39Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 39  Næste
 Lignende emner
-
» Oh yes I did! - Zarya (+?)
» Jamen dog ! - Zarya
» I'm looking for a friend ~ Zarya
» Hvad er han?! - Zarya
» Afpresning ~ Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Omegnen :: Vejen-
Gå til: