Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyMan Jan 02, 2017 6:06 am

Fareeha så overraskede og lidt forvirret på Hende, ".. De har skrevet mig noget?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyMan Jan 02, 2017 6:07 am

Angela rødmede mere og tog nervøst et papir frem der havde været foldet mange, mange gange.. hun rakte hende det tøvende..
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyMan Jan 02, 2017 6:11 am

Fareeha så nysgerrigt på papiret og tog det forsigtigt, så foldede hun det ud og læste det
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyMan Jan 02, 2017 6:12 am

Det var et digt, et lidt erotisk digt, om hvordan Fareeha var den smukkeste kvinde i verden og hvordan det føltes at røre og elske med Fareeha........... rigtigt smukt og poetisk!
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyMan Jan 02, 2017 6:16 am

Fareeha læste digtet og rødmede mere og mere jo længere i det hun kom. Til sidst følte hun at der næsten måtte være gået ild i hendes ansigt, så varmt var det. Hun så genert mod Angela, "D-det er vældig smukt skrevet" hviskede hun, "... og, åh, at De tænker sådan om mig" hun fik et lidt drømmende udtryk i ansigtet og smilte
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyMan Jan 02, 2017 6:16 am

Angela rødmede og så nervøst på hende "jeg håber det er i orden.. jeg kan ikke lade være med at skrive når jeg tænker på Dem.."
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyMan Jan 02, 2017 6:19 am

FAreeha nikkede hurtigt og lidt for ivrigt, "Selvfølgelig! Det er smukt"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyMan Jan 02, 2017 6:19 am

Angela smilede varmt og lettet "godt.."
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:14 am

Fareeha gengældte hendes smil, "De har virkelig talent for at skrive"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:15 am

Angela rødmede svagt "mange tak"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:17 am

Fareeha smilte lidt genert til hende, "Jeg tror snart ikke der er noget tilbage, De ikke er god til"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:20 am

Angela smilede genert "åh der er rigeligt.." forsikrede hun.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:21 am

Fareeha smilede varmt og rystede på hovedet, "Det har jeg svært ved at forestille mig"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:23 am

"Jeg hører De og Deres familie altid jager? Jeg kan ikke engang holde et gevær" sagde hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:24 am

Fareeha smilte lidt, "Jeg er sikker på De bare mangler øvelse"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:25 am

"Er det ikke altid det man mangler?" spurgte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:27 am

Fareeha rystede på hovedet, "Desværre ikke, jeg har rigelig øvelse med nål og tråd, men god, det bliver jeg aldrig"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:28 am

"Jeg er sikker på De kunne lære det.." sagde hun og nikkede.. hun strøg blidt Fareehas hænder..
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:31 am

Fareeha rødmede og smilte genert, "Jeg tvivler ... men jeg har dog aldrig rigtig nydt det"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:31 am

"Så burde De heller ikke bruge tiden på det.." sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:35 am

Fareeha smilte svagt, "Men hvem skal så syg mit tøj, nå nu jeg er flyttet langt væk fra dem der plejer at gøre det?" spurgte hun med et grin og en efterligning af den tone Gabriel plejede at sige det i
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:36 am

"Jeg vil med glæde sy Dem alt hvad De skal bruge" forsikrede Angela
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:38 am

Fareeha grinte, "De må hellere passe på, det kan være jeg tager Dem på ordet"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:39 am

"Det ville bringe mig megen glæde at se Dem bære klæder jeg havde syet.." sagde Angela og rødmede "eller pynte Deres hjem med noget jeg har lavet"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:41 am

Fareeha rødmede svagt, "Det ville bringe mig megen glæde at bære klæder De har syet, eller dekorere mit hus med deres arbejde"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ung igen - Fareeha, Zarya
» Du kan ikke se ham mere - Hana, Angela
» ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack
» Syg... Hvem kunne have forudset det? ... i hvert fld ikke Lena - Amélie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: White Stag Mansion-
Gå til: