Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godaften fremmede - Jack

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 3:52 pm

Sted: til maskebal hos Jack og Amélie
Tid: først på aftenen
Påklædning:
Godaften fremmede - Jack Vzed7c
Godaften fremmede - Jack Dcesec

Gabriel så sig om til festen og ledte over alle de maskerede ansigter efter et bekendt et. Han var ikke i humør til at konversere med fremmede i aften. Hans blik faldt på en sort og hvid maske og hans smilte tilfredst. Selvom masken skjulte hans ansigt, gjorde den ikke meget for det blonde hår eller mandens holdning. Gabriel gik over og bukkede formelt for Jack, "Godaften hr. .. snirkel?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:02 pm

Påklædning:

Godaften fremmede - Jack 23tqqdd

Jack genkendte manden stemme før hans udseende. Han lyste op i et varmt smil ”godaften R.. hrm, Godarmen Hr. Ravn” sagde han og bukkede dybt for Gabriel og rettede sig så op ”jeg håber De har en behagelig aften?”
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:20 pm

Gabriel smilte varmt til Jack, "Det har jeg, jeg finder at selskabet er fremragende, og det giver jo altid en god aften. og de?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:21 pm

Jack kunne ikke lade være med at smile "bestemt. Bedre selvskab finder man ikke, og jeg må beundre de masker folk har hittet op med. Det får en til at tænke om man selv skulle have fundet noget bedre."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:25 pm

Gabriel smilte lidt og skævede mod Jack, der så umådelig godt ud med sin stifulde sorte maske og tøj, "Hm, jeg syntes bestemt ikke de har nogen grund til fortrydelse over deres valg af maske, eller påklædning".
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:28 pm

Jack mærkede sig selv rødme og takkede pludselig gud for masken. Han smilede svagt og skævede mod Gabriel "hm, den blegner sammenlignet med.." han så på Gabriels maske og tøj.. det klædte ham.. godt.. han så så... magtfuld ud. En dominans Jack altid havde fundet tiltrækkende i den anden mand.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:32 pm

Gabriel rødmede svagt og rømmede sig forlegent, "Jeg takker, jeg kan dog ikke tage al æren ... deres søster insisterede på sammensætningen af tøj og maske".
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:33 pm

Jack kom til at smile "påstår De at have gennemskuet min forklædning Hr. Ravn?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:38 pm

Gabriel grinte lidt og smilte svagt til Jack, "Ah, jeg talte over mig, jeg mente selvfølgelig fru Lena, hvor jeg skulle have fået ideen at I er beslægtede, ved jeg ikke"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:42 pm

"Hm, hun har god smag" sagde han og så på Gabriel endnu en gang..
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:45 pm

Gabriel nikkede og skævede undersøgende mod ham, "Ja, det har hun" medgav han
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:46 pm

"Hvordan går det med forretningerne?" spurgte Jack og tog sig et glas vin.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:49 pm

Gabriel tog selv et glas og sippede til det, "Det går fremragende, vi har lige fået en ny, stor, kunde" sagde han og smilte tilfredst, "et skulle holde os både godt beskæftigede og betalt det næste stykke tid"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:51 pm

"Åh? Jamen så siger jeg tillykke" sagde han med et smil og drak lidt af sin vin "jeg håber ikke at det påvirker hvor ofte vi vil se dig? Fru Amélie ville blive forfærdeligt skuffet hvis ikke du kom på besøg... jeg også."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:53 pm

Gabriel sippede lidt til sin vin og smilede varmt til Jack, "Selvfølgelig ikke" sagde han og følte sig lidt varm inden i, det var altid rart at høre, at Jack ville se ham, "Intet kunne holde mig fra Jeres selskab og smukke bolig i længere perioder"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:54 pm

Jack smilede "Fru Amélie og jeg mistænker du kun kommer for at se til hestene" drillede han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 4:59 pm

Gabriel kom til at grine, "I har også nogle prægtige heste" sagde han og smilte lidt, "Og tid og mandskab til at tage sig af dem, det er altid en fornøjelse at se til dem"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 5:01 pm

"Ja..." Jack rynkede brynene "Fru Amélie har jo lige ansat sig en ny hestepasser..."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 5:03 pm

"Oh?" sagde han interesseret, "Var der problemer med den gamle?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 5:05 pm

"Åbenbart" sagde Jack og rystede på hovedet "Fru Amélie fortæller at han ikke talte ordenligt til dem." man kunne godt høre skepticismen i hans stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 5:08 pm

Gabriel grinte lidt, "Hvis min søster siger det, så er der nok noget om det" sagde han, "Hun har altid haft et særligt bånd med heste"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 5:09 pm

"Det er sandt" sagde Jack og nikkede "og jeg har da heller ikke modsat mig hendes beslutning.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 5:10 pm

Gabriel nikkede med et svagt smil, "Er den nye hestepasser så god?" spurgte han interesseret
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 5:11 pm

"Fru Amélie siger god for ham, og jeg tror hende" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack EmptyTors Dec 01, 2016 5:14 pm

Gabriel nikkede, "Så har hun nok ret" sagde han og smilte lidt, "Hun har aldrig accepteret andet end det bedste til sine heste"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godaften fremmede - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Godaften fremmede - Jack
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Flytte ind? - Jack
» Godaften broder - Hanzo
» Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana
» Hej Jack - Jack
» Besøg - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: