Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:02 pm

"Ja.." Jack rødmede "vi.. talte og .. jeg er begyndt at holde forfærdeligt meget af dig, og Gabriel har udtrykt de samme følelser.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:02 pm

Gabriel nikkede mens han holdt grundigt øje med McCree
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:04 pm

McCree blinkede og rødmede, "Oh" sagde han og så undersøgende på dem, de virkede oprigtige nok .. "Det v-ville vældig gerne, hvis I vil have mig?" sagde han og følte sig stadig ikke helt sikker på det rent faktisk kunne være rigtigt
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:06 pm

Jack sukkede lettet og rødmede så. Han nikkede og så på Gabriel.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:07 pm

Gabriel nikkede bestemt og rødmede svagt. Han rømmede sig lidt, "Det vil vi"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:09 pm

McCree kom til at smile stort og følte sig meget .. glad, og spændt og alt muligt, "I vil virkelig have mig med? Og" han tøvede lidt og rødmede mere, "Jeg får jer for mig selv?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:15 pm

Jack kom til at smile "ja" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:16 pm

Gabriel grinte svagt og nikkede, "Ja"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:17 pm

McCree rødmede og smilte stort, "Og I-I .. mener det?" spurgte han igen og så fra den ene til den anden, "I vil have mig med?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:19 pm

Jack rødmede og nikkede, han var alt for gammel til at føle sig så nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:20 pm

Gabriel nikkede med et tilfredst grin
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:21 pm

"Wow" sagde McCree og følte sig meget overvældet. Han så på dem med et stort smil, "Det vil jeg meget, meget gerne"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:22 pm

Jack smilede stort og rødmede så lidt "uhm.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:26 pm

Gabriel så tilfredst mellem dem, så strøg han Jack ned over ryggen og roddede op i McCrees hår, "Godt"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:28 pm

McCree rødmede og rykkede sig, og lagde hovedet i Jacks skød, mens han så både spændt og nervøst på dem, "Ja?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:30 pm

Jack rødmede og strøg McCree gennem håret "huset er tomt, så vi havde tænkt.. og du ser også ud til at have tænkt.. så.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:33 pm

Gabriel grinte lidt og nikkede, "Hrm, og nu hvor vi alle sammen er her, og du allerede har alt dit tøj af, ville det være en skam at spilde det" sagde han og satte sig ned på den anden side af McCree, men stadig ved siden af Jack
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:35 pm

McCree rødmede dybt og nikkede, "D-det" han sank en klump, ".. ja, det havde jeg også tænkt" sagde han og så ivrigt op på dem
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:38 pm

Jack nikkede og rødmede....... han så tændt på de to mænd, det her var.. noget nyt.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:40 pm

Gabriel så på dem og strøg McCree ned over ryggen, så så han på Jack med et grin, "Hrm, mon ikke vi burde begynde med også at få dig ud af dit tøj?" spurgte han og gik i gang med at åbne Jacks jakke
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:40 pm

McCree sukkede tilfredst, da han blev rørt og nikkede med et ivrigt grin, "Det lyder som en god ide" sagde han ivrigt og åbnede Jacks bukser
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:43 pm

Jack rødmede overrasket og forlegent "n-nå det mener I?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:44 pm

Gabriel nikkede bestemt og fik hans jakke op, så gik han igang med at åbne skjorten inden under, "Hm .. ja, det gør jeg bestemt"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:45 pm

McCree nikkede med et grin og så tændt op på Jack, "Bestemt" med gav han og fik Jacks bukser op. Han trak lidt i dem, for at få dem af
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 EmptyTors Jan 05, 2017 11:46 pm

Jack rødmede da de klædte ham af "G-Gabriel skal vel også" mumlede han forlegen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 7 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack
Tilbage til toppen 
Side 7 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Du kan ikke se ham mere - Hana, Angela
» Godaften fremmede - Jack
» Syg... Hvem kunne have forudset det? ... i hvert fld ikke Lena - Amélie
» Hej Jack - Jack
» Flytte ind? - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: