Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så .. uhm .. hej! - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:06 am

Lena tøvede, ".. du skal altså love, Angie .."
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:09 am

Angela sukkede tungt "og hvad så hvis jeg bliver vred Lena?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:10 am

Lena rynkede brynene, "... så skal du prøve rigtig meget ikke at være det!"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:11 am

"... jeg vil prøve." sagde Angela
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:12 am

Lena så undersøgende på hende, "... lover du?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:13 am

"Jeg vil prøve." sagde Angela med rynkede bryn
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:15 am

Lena nikkede lidt usikkert, "Ok .. som sagt, så var det alts min skyld! .. faktisk gættede jeg det næsten!" sagde hun og så bestemt på hende, så rødmde hun lidt og så til siden, "Uhm ... så altså ... uhm .. d-dig og .. uhm ... fru Fareeha..."
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:16 am

Angela spærrede forfærdet øjnene op, mærkede sit ansigt blive varmt og vidste med et hvad det hele måtte dreje sig om "Hana!"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:18 am

"Nej nej nej!" udbrød Lena, "Ej, altså, det kunne jo have været hvem som helst! Og jeg siger det ikke til nogen!"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:19 am

"Det gjorde hun ikke" gispede Angela og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv "den pige! Efter jeg havde så fortroligt bedt hende om... hvorfor gør hun dette ved mig?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:20 am

Lena så forfærdet på hende, "Ej, Angie .. der er jo ikke sket noget slemt! Og .. og .. altså, det var min skyld vi overhovedet snakkede om det!"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:21 am

"Du!" Angela så strengt på hende "hvorfor..." hun sukkede og tog sig til hovedet "jeg forstår ikke hvordan alt falder fra hinanden så hurtigt" mumlede hun ulykkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:23 am

Lena så bekymret på hende, "Angie, der er da ikke noget, der falder fra hinanden" sagde hun og klappede hende lidt akavet på skulderen
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:24 am

Angela så mod hende... "... det kommer ud" sagde hun ulykkeligt
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:25 am

Lena rystede hurtigt på hovedet, "Nej nej!" sagde hun, "Det gør det altså ikke!"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:26 am

"Selvfølgelig gør det det" mumlede hun og så på loftet "selvfølgelig hader Hana mig og fortæller det til alle.."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:28 am

Lena blinkede forvirret, "Hvad? Hana hader dig da ikke?" sagde hun forvirret
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:28 am

"Jo hun gør.." mumlede Angela ulykkeligt "hvor kunne hun andet.. hendes ansigt.."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:31 am

Lena kom til at fnise lidt, "Ej, altså .. hun var da lidt chokeret" sagde hun, "... men .. ærlig talt, ikke? .. det tror jeg også jeg ville være .. uhm .. jeg mener, du er jo hendes mor, ikke?" hun gøs, "Prøv selv at forestille dig at se fader, mens han .. uhm .. "
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:32 am

"Lena, stop!" udbrød hun rødmende, ikke mentale billeder hun ville have!.. hun så på hende med rynkede bryn ".. du virker forbavsende rolig omkring dette.."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:35 am

Lena tøvede lidt og rødmede mere, "Uhm .. a-altså ..." hun vred hænderne lidt usikket, ".. uhm .. tr-tror du det der .. uhm .. med piger .. uhm ... er det sådan .. uhm ... sådan en ting ligesom hårfarve?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:35 am

Angela så forvirret på Lena................. "nej."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:37 am

Lena tøvede, ikke helt sikker på, Angela havde forstået hende, Uhm .. altså .. sådan .. uhm .. arveligt?" sp rynkede hun brynene lidt, "Ej, det er det nok ikke, vel? For så havde Hana jo nok, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:38 am

"Jeg.. tror ikke det er arveligt.." sagde hun og rynkede brynene "nej jeg tror hverken fader har eller moder.."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 EmptySøn Jan 08, 2017 2:39 am

Lena nikkede tænktsomt, så rynkede hun brynene lidt, "... bliver det sådan .. uhm .. ved med at være det samme, hele tiden?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så .. uhm .. hej! - Angela   Så .. uhm .. hej! - Angela - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Så .. uhm .. hej! - Angela
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Nostalgi - Angela
» Uhm .. så .. godaften - Angela
» Du kan ikke se ham mere - Hana, Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Midblossom Residence-
Gå til: