Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Velkommen til - McCree

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 7:47 pm

Da Gabriel havde undskyldt sig for at tale med nogle andre, sandsynligvis om forretninger, havde han gået og set efter den nye familie der skulle være kommet til. Han fik øje på en ung, flot mand i en ulvemaske som han ikke genkendte. Han bukkede kort for ham og smilede venligt "godaften Hr. Ulv." sagde han høfligt "jeg håber De nyder festen?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 7:50 pm

McCree blinkede overraskede, da hr. Morrison henvendte sig til ham. Han skyndte sig at bukke og prøvede at smile høfligt og normalt, "Godaften hr. .. sort-hvid? Mange tak, det gør jeg skam, og de?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 7:54 pm

Jack grinede lidt "ah ja, man skulle have valgt sig et mere tydeligt tema..." sagde han og smilede venligt til McCree "det gør jeg"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 7:57 pm

McCree sukkede lettet, det virkede ikke til at han havde fornærmet hr. Morrison eller at han var blevet genkendt. Han smilte til ham og følte sig lidt usikker, "Det er ellers en pæn maske de har"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 7:59 pm

"Ah? Mange tak" sagde Jack med et smil "og i lige møde, en ulv, opfindsomt"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:01 pm

McCree grinte og bøjede hovedet, "Mange tak hr." han tøvede lidt, "Selvom, egentligt, er det en prærieulv"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:02 pm

"Oh?" sagde han og smilede "om forladelse, prærieulv" han nikkede anerkendende "jeg ser det"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:05 pm

McCree smilte svagt, han var kommet gennem endnu en interaktion uden at det virkede til at han havde fornærmet nogen, "De minder dog en del om ulve, det er ikke en tydelig forskel"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:05 pm

"Men farverne" sagde Jack og smilede "varmere"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:06 pm

McCree nikkede med et grin, "Præcis" sagde han, "Og så er jeg blevet fortalt at de går til vesten"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:10 pm

Jack kom til at smile og nikkede "bestemt"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:12 pm

McCree smilte lidt og så usikkert på hr. Morrison, "Og nyder de selv festen?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:13 pm

"Ja" Jack nikkede og smilede "det glæder mig at se så mange på dansegulvet og musikken er fortræffelig."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:18 pm

McCree nikkede lidt og smilede høfligt, "Ja, musikken er god" sagde han og så lidt ud over folk, "De danser ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:20 pm

"Ah.." Jack så lidt rundt "sandt at fortælle har min kone ikke følt sig helt tilpas her til aften, og skønt maskeballer er til for at blande selskaberne sammen og gøre sig nye bekendtskaber, så frygter jeg at jeg ikke ville kunne nyde at danse, velvidende hun ikke selv kan nyde aktiviteten"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:23 pm

"Ah" sagde McCree og rynkede brynene lidt, havde fru Amélie det skidt? Hun havde da virket ved glimrende helbrede sidst han så hende? "Det er jeg ked af at høre" sagde han oprigtigt, "Så håber jeg fruen kommer sig snarest"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:26 pm

Jack nikkede "jeg takker for Deres betænksomhed"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:31 pm

McCree smilte til ham og nikkede kort, "De er meget velkommen, er fruen rask nok til at blive til festen, eller har hun måtte trække sig?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:51 pm

"Hvis jeg ikke tager fejl, gik hun ud for at nyde lidt frisk luft" svarede Jack
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 8:57 pm

McCree nikkede og smilte, "Ah ja" sagde han, "Det kan også hjælpe, frisk luft skulle være godt"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 9:06 pm

Jack nikkede og så ud mod haven "jeg tror jeg så min søster gå ud til hende."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 9:12 pm

McCree nikkede lidt og rynkede brynene lidt, "Lille, brunt hår?" spurgte han og glemte kort, at han ikke burde kende nogen her, og bestemt ikke hr. Morrisons søster
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 9:16 pm

Jack blinkede med øjnene "det lyder som min søster" svarede han lidt overrasket.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyFre Dec 02, 2016 9:18 pm

McCree rømmede sig lidt, det var et fejltrin, "Uhm .. jeg tror jeg så hende tidligere" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree EmptyLør Dec 03, 2016 4:25 am

Jack nikkede og så undersøgende på McCree "er I bekendte?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen til - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til - McCree   Velkommen til - McCree Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til - McCree
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Så... hej <.< - McCree
» Gætteleg - McCree
» Bliv lidt... - McCree
» Videre fra mobil! - McCree
» Skeeping with my best friends girlfriend! - McCree

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: