Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 .... Goddag hr. Morrison ... - Jack

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 6:46 pm

Sted: stalden
Tid: omkring middag

McCree stod i stalden og striglede en hest. Den vrinskede og slog med manken og han smilte svagt, klappede den på halsen og gav den en hulerod, "Så tag da lidt at spise, men kun denne ene gang, vi kan ikke have du bliver for forkælet" løg han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 6:48 pm

Jack kom ned i stalden og fik øje på McCree. Han havde ikke brugt megen til med Amélies nye hestepasser... mest af alt fordi Amélies nye hestepasser så ualmindelig godt ud. Sådan... rigtigt godt ud. Sådan, tager mig i høet og få mig til at glemme at jeg er gift godt ud... men, når Amélie havde besluttet sig for noget, så var det sådan det blev. Selv havde Jack forsøgt at undgå at have for... attraktive tjenestefolk. Han rømmede sig lidt for at få mandens opmærksomhed...
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 6:51 pm

Det gav et sæt i McCree, da hr. Morrison pludselug var i stalden. Hr. Morrison plejede ellers aldrig at komme i stalden. Hans første tanke var at han havde fundet ud af det med festen og var kommet for at fyre ham ... men et nærmere kig på hans ansigt viste, at han ikke så vred ud, hvilket han jo nok havde gjort, hvis det var tilfældet. McCree sukkede lettet og smilte høfligt til ham, "Ken jeg hjælpe dem, herre?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 6:52 pm

Jack smilede og nikkede tøvende "ah ja..." han rømmede sig lidt og rettede ryggen. Så... den anden mand behøvede jo ikke vide at han var nervøs... han havde slet ingen grund til at være nervøs "ja, jeg er faktisk kommet for at diskutere en sag med Dem.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 6:56 pm

"Oh" sagde McCree, måske var det alligevel festen. Han flyttede lidt nervøst på fødderne og prøvede at se overraskede og forvirret ud, ".. hvilken sag ønsker de at dikutere?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 6:58 pm

Jack kløede sig i nakken "jeg kunne tænke mig at overraske min kone med en gave..."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:00 pm

"Oh" sagde McCree igen og slappede af, det lød ikke som om han blev fyrret alligevel, "Og de tænkte jeg kunne være til hjælp?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:02 pm

"Ja" han smilede tøvende "jeg tænkte at købe hende en hest... ja der er ikke meget andet der virker til at bringe hende glæde og da hun altid taler så varmt om Dem tænkte jeg.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:08 pm

McCree grinte lidt og nikkede, "Jeg tror fruen ville sætte stor pris på en hest" sagde han, ".. hvis det er hjælp til at vælge de ønsker, så står jeg til rådighed"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:10 pm

Jack smilede lettet "det ville jeg sætte stor pris på" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:11 pm

McCree smilede og bukkede hovedet kort, "Det vil være mig en glæde" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:12 pm

"Ville De være til rådighed idag?" spurgte Jack "jeg ved det er kort varsel, men Hr. Petersen er her og det ville glæde mig at gøre det uden min kone fandt ud af det."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:15 pm

McCree nikkede og grinte, "Jeg er altid til rådighed for dem, herre. Bare giv mig et øjeblik til at sætte hesten på plads". Han klappede hesten blidt på mulen og begyndte at lede den tilbage til dens bås
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:17 pm

Jack smilede og lod blikket glide ned af McCree's krop.. nej Jack, ikke på den måde.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:19 pm

McCree gav hesten en gulerod mere, før han lukkede lågen og gik tilbage til Jack, "Så er jeg klar hr."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:20 pm

Jack rømmede sig "jeg vil kalde efter vognen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:22 pm

McCree nikkede og grinte lidt, "Hvor fornemt" kommenterede han
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:24 pm

Jack grinede lidt "der er et stykke til byen" sagde han... og så nød han ikke at ride lige så meget som andre i huset... han fik kaldt efter en vogn!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:26 pm

McCree nikkede lidt og udnyttede tiden, hvor Jack kaldte efter vogn til at få kigget lidt på ham. Hr. Morrison så ualmindelig godt ud ... Han sukkede svagt og smilte lidt trist
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:28 pm

Vognen kom og Hanzo åbnede døren for ham "skal vi?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:30 pm

McCree så overraskede på ham og tøvede lidt foran døren, var det meningen han skulle gå ind først?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:30 pm

Jack smilede venligt til ham og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:32 pm

McCree rødmede svagt og gik hurtigt og lidt akavet ind i vognen ..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:34 pm

Jack smilede og satte sig ind efter ham og lukkede. Han gav et signal til kusken og de begyndte at køre!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack EmptyMan Dec 05, 2016 7:36 pm

McCree skævede lidt usikket mod Jack, det var underligt at sidde i samme vogn .. de var meget tæt, og der var ikke andre. Han rømmede sig lidt og så ud af vinduet!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: .... Goddag hr. Morrison ... - Jack   .... Goddag hr. Morrison ... - Jack Empty

Tilbage til toppen Go down
 
.... Goddag hr. Morrison ... - Jack
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Hej Jack - Jack
» Besøg - Jack
» Flytte ind? - Jack
» Godaften fremmede - Jack
» Det er længe siden - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: