Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gæld siger du - Gabriel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:28 am

Sombra sad og så tænksomt ud af vinduet i stuen imens hun overvejede om hendes planer med Hanzo var værd at handle på. Han var tættere bekendtskab end hvad hun normalt gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:38 am

Gabriel var hjemme for at besøge sin famile, og for at advare Sombra om den nygeligt ankomne familie. Han havde spurgt en af tjenestesfolkene om, hvor han kunne finde sin yngste søster og var blevet henvist til stuen, så der var han gået hen. Han trådte ind i rummet og så på hende med et svagt smil, "Godformiddeg Sombra"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:39 am

Sombra løftede blikket og smilede lidt da hun så ham "godformiddag" svarede hun "hvad bringer Dem her?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:43 am

Gabriel smilte til hende og satte sig, "Er det ikke no at ville se min lillesøster?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:46 am

"Det ved jeg ikke" sagde hun og betragtede ham afventende "er det?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:49 am

Gabriel grinte svagt, "Nu du bringer det op, har du hørt om den nye familie i byen?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:51 am

"Familien Lindholm" svarede Sombra og nikkede kort "ja, ganske lidt."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:54 am

Gabriel nikkede og så vurderende på hende, "Har du hørt at de har en søn? En ung mand i en gifteklar alder?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:55 am

"Jeg var ikke bevidst om den detalje nej" svarede Sombra og så undersøgende på ham?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 1:59 am

Gabriel nikkede og brummede en utilfreds brummen, "Det har de, og det siges at de er i gæld" han så alvorligt på hende, "Hvis det er noget om det, gør det dig til at fristende parti"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:02 am

"Ah." sagde Sombra og nikkede "hvor meget gæld siges De at have?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:06 am

Gabriel tøvede kort, "Hrm, jeg har ikke hørt præcise tal, men så vidt jeg har forstået skulle det ikke være umådelig meget" sagde han og rynkede brynene lidt, "Men det stiller dem stadig i en situation, hvor et ægteskab med dig ville være fordelagtigt, for dem .. ikke for din fremtid"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:09 am

Sombra nikkede "så vil jeg lade være med at indgå et ægteskab med Hr. Lindholm" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:12 am

Gabriel smilte svagt, "Fornuftigt" sagde han tilfredst, "Jeg ønskede at advare dig om hans mulige intentioner"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:13 am

Sombra nikkede igen "det skal jeg huske."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:19 am

Gabriel nikkede og så undersøgende på hende
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:20 am

Sombra så spørgende på Gabriel "hm?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:23 am

Gabriel rystede lidt på hovedet og smilte svagt til hende, "Hvordan fandt de ballet i går aftes?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:24 am

"Kedeligt" sukkede Sombra "at jeg skal slæbes til disse utallige fester er mig en gåde."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:27 am

Gabriel klukkede lidt og smilte svagt, "Jeg har ladet mig fortælle at det ser skidt ud ikke at møde op"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 2:28 am

"Ak ja. Og så må man jo" hun rystede på hovedet og så på Gabriel "jeg håber De havde en god aften?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 3:10 am

Gabriel smilte svagt og nikkede, "Den var udemærket" sagde han, "Jeg snakkede lidt med Morrison, og resten var tåleligt"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 3:14 am

Sombra nikkede "går det ellers godt med ham og Amélie?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 9:37 pm

Gabriel brummede lidt, han brød sig ikke om at snakke om, eller tænke for meget på, Jack og Amélie sammen, "Det går vist udemærket"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel EmptySøn Dec 04, 2016 9:40 pm

Sombra betragtede ham "jeg forstår ikke hvad De har imod deres ægteskab."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gæld siger du - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Gæld siger du - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Summerview Mansion-
Gå til: