Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gæld siger du - Gabriel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:42 pm

"Hm?" sagde Gabriel og prøvede at se ... mindre utilfreds ud, "Jeg har intet imod deres ægteskab, det er et godt par"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:49 pm

Sombra hævede et øjenbryn "det sårer mig at De lyver for mig" sagde hun og sukkede overdrevent "Deres egen søster"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:50 pm

Gabriel kom til at smile lidt, "Og det såre mig at du kalder mig en løgner, din egen broder"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:55 pm

Sombra smilede svagt og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 9:59 pm

Gabriel sukkede svagt og rystede lidt på hovedet, "Hrm" sagde han, "Jeg må indrømme, at hvor selvisk det end lyder, bryder jeg mig ikke om at skulle dele min tid med dem"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:09 pm

"Dele Deres tid?" spurgte Sombra og lagde let hovedet på skrå?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:11 pm

Gabriel brummede lidt, ikke glad for at skulle uddybe, "Deres tid med mif" sagde han lidt irriteret, han var ikke ret komfortabel med at snakke om følelser, "Nu hvor de bor sammen og bruger tid sammen"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:13 pm

"Ah" Sombra kom til at grine "jeg forstår. Så De savner både Amélie og Hr. Morrison."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:16 pm

Gabriel brummede utilfredst og nikkede ...
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:16 pm

"Burde de ikke have tid nok til at De kunne besøge dem begge?" spurgte hun interesseret
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:20 pm

Gabriel tøvede og sukkede lidt irriteret, "Jo, det burde jeg, men både mine egne og deres forpligtelser kommer så ofte i vejen"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:20 pm

"Forståeligt" sagde Sombra tænksomt.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:24 pm

Gabriel nikkede, "Præcist, og jeg finder at man som gifte mænd har endnu flere forpligtelser end ellers"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:27 pm

"Ah" Sombra nikkede "men kan De da ikke være sammen med begge?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:29 pm

Gabriel brummede, "Det kan jeg skam, men" han tøvede kort, "Jeg føler det aldrig helt er det samme, som at konversere med dem på tomandshånd"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:30 pm

Sombra nikkede langsomt "nej" sagde hun "jeg føler det samme, når det gælder Amélie ihvert fald."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:32 pm

Gabriel smilte svagt og nikkede, "Ja, det er altid mere berigende at snakke med Amélie alene"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:33 pm

Sombra nikkede tænksomt "og også Hr. Morrison kan jeg forstå?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:38 pm

Gabriel nikkede med et svagt smil, "Ja, jeg finder også at jeg får mere ud af vores samtaler, når vi er alene"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:38 pm

Sombra nikkede forstående "det kan jeg forestille mig."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:43 pm

Gabriel nikkede og rystede så svagt på hovedet, "Men de har begge gjort et godt parti, så jeg vil glæde mig på deres vejne"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 10:44 pm

Sombra nikkede "også jeg."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptySøn Dec 04, 2016 11:45 pm

Gabriel smilte svagt og betragtede hende lidt, "Hvordan klare du dig ellers, her næsten alene i det store hus?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 1:07 am

"Med moder og fader er man næppe alene" sagde hun "de fylder lige så meget som de plejer, hvis ikke mere nu efter Fareeha er flyttet"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 1:09 am

Gabriel grinte lidt og nikkede, "Ah ja, det kan jeg forestille mig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gæld siger du - Gabriel   Gæld siger du - Gabriel - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Gæld siger du - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Summerview Mansion-
Gå til: