Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Besøg - Jack

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:09 pm

"Min ældste søster er 4 år ældre end jeg, så vi voksede op sammen... med min yngre søster er ikke 20" fortalte han
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:11 pm

Lucio nikkede lidt og smilte, "Det lyder behageligt, jeg kunne tænk at det måtte være ratr at have en storesøster, og sødt med en lille en"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:12 pm

"Bestemt" sagde han og smilede til Lúcio "så er De og Deres familie kommet alene til egnen, eller bringer I venner?"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:14 pm

"Bare os" sagde Lucio og prøvede at smilede lidt forlegent, de var ikke flyttet under de bedste omstændigheder
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:14 pm

Jack nikkede og smilede, men undrede sig... han havde været sikker på... nå... hm.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:19 pm

Lucio nikkede og smilte høfligt til ham, "Nu hvor vi er nye her på egnen, er der så nogle vigtige steder til gåture de kan fortælle om?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:21 pm

"Ah, jamen vi har smukke skove lige i nærheden" fortalte Jack "dem har De muligvis allerede fået et glimt af.. og så er der en eng som vi er mange der sætter pris på at spadsere til.. nogle gange er det sket vi pakker lidt at spise og tager ud et par selskaber" han smilede til ham "og så er der en sø hvor man både kan fiske og børnene elsker at bade om sommeren eller fange haletudser"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:23 pm

Lucio smilte og nikkede, han smilte især ved tanken om børn der fangede haletudser, "Det lyder meget hyggeligt, jeg husker da jeg var lille .. vi både i nærheden af en lille dam og jeg ville hvert år ud og fange frøer og haletudser, jeg prøvede endda at bygge dem et hus på mit værelse, deres egen lille dam i en balje"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:26 pm

Jack smilede og grinede lidt "det lyder hyggeligt, jeg tror min yngre søster vil kunne lide Dem"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:27 pm

Lucio smilte lidt, "Jeg takker, det var hyggeligt, indtil min moder opdagede min dam og smed den"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:32 pm

Jack smilede lidt "mødre kan være så ubarmhjertige" sagde han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:34 pm

Lucio grinte og nikkede, "Det kan de i sandhed"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:36 pm

Jack smilede til ham "nå, jeg må også se at komme hjemaf. Min kone venter mig" han rejste sig og bukkede kort for ham "De må sige til Deres forældre at de altid er velkomne på Shadewoods Mansion. Det gælder selvfølgelig også Dem."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:39 pm

Lucio rejste sig og smilte høffeligt, "De skal have mange tak, det har været en fornøjelse at gøre deres bekendtskab"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:41 pm

"I lige måde" sagde han med et smil og bukkede en sidste gang inden han forlod huset. Lúcio virkede som en flink, ung mand. Men det låste jo ikke mysteriet om Hr. Prærieulv...
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:43 pm

Lucio bukkede og fulgte ham til døren, så gik han ind for at øve sit klaverspil.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 EmptyMan Dec 05, 2016 4:46 pm

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Besøg - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg - Jack   Besøg - Jack - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Besøg - Jack
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jeg høre du har haft besøg e.e - Amélie
» Hej Jack - Jack
» Flytte ind? - Jack
» Godaften fremmede - Jack
» .... Goddag hr. Morrison ... - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Ivy Grove Chateau-
Gå til: