Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:07 am

Gabriel trak vejret dybt og bankede hårdt på døren til Jacks hus. Han blev nødt til at snakke med ham, efter sidste fest ... Hvad de havde gjort, og hvad de havde sagt til hinanden ... De kunne ikke ignorere det længere. Han sukkede tungt og kørte en hånd gennem sit hår, hvis Jack da overhovedet ville have noget med ham at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:08 am

Jack var henne og åbnede døren. Han smilede da han så hvem der havde besluttet sig for at besøge ham.. selvom det jo nok var for at sige hej til Amélie....... "Gabriel! Kom indenfor" sagde han varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:13 am

Gabriel kunne ikke holde et lettet smil tilbage, da Jack åbnede og virkede glad for at se ham. Han trådte ind i huset, "Jack" hilste han og rømmede sig lidt, "Jeg tænkte på ..." han tøvede og følte sig meget nervøs og usikker
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:14 am

"Ja?" Jack så spørgende og lidt bekymret på ham, var noget galt?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:19 am

Gabriel sank en klump og tog sig sammen, "Om vi kunne snakke .. privat?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:20 am

Jack så overrasket på ham og følte sig pludselig meget nervøs... pokkers. Han nikkede og prøvede at smile roligt... "selvfølgelig"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:25 am

Gabriel nikkede, "Godt" sagde han og gik med bestemte skridt mod en af Jacks mindre stuer. Havde Jack virket utilpas, da han nævnte at han ville snakke privat? .. Det havde han, ikke?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:26 am

Jack gik tøvende med.......
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:31 am

Gabriel kom ind i stuen og lukkede bestemt alle dørene .. og så tjekkede han lige igen at de alle sammen var lukkede, og at vinduerne var det ... og da han til sidst ikke kunne finde på flere ting, til at udskyde samtalen, så han mod Jack
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:31 am

Jack tog en usikkert vejrtrækning og så på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:38 am

Gabriel åbnede munden for at snakke, men vidste ikke hvad han skulle sige. an trak vejret dybt ind og lod øjnene glide over Jacks ansigt, så prøvede han igen, "Vi bliver nødt til at snakke om, hvad der skete i haven" sagde han, i en stemme, der var langt roligere end han følte
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:39 am

Jack slap en usikker vejrtrækning, det var det, pokkers det var det. Han mødte ikke hans blik og nikkede "j-javel.. selvfølgelig" han rømmede sig.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:43 am

Gabriel rynkede brynene og så undersøgende på ham, Jack virkede ikke glad ... men han havde heller ikke smidt ham ud endnu. Han gik prøvende et skridt tættere på ham, "Jeg går ud fra at du .. øhm .. husker det?" spurgte han lidt akavet
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:45 am

"Ja jeg husker det.." sagde Jack og sank en klump.. det havde været lettere at lyve, men han kunne ikke lyve om Gabriel.. eller glemme Gabriel.....
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:49 am

Gabriel nikkede og trak vejret tungt, Jack havde ikke bevæget sig væk fra ham, det måtte være et godt tegn. "Og du .." han rynkede brynene og tøvede, vidste ikke, hvordan han skulle få det næste sagt, "... Du virkede til ... til at b-bryde dig om det?" sagde han så
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:51 am

Jack så skamfuldt ned i jorden ".. ja" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:52 am

Gabriel sukkede lettet, han havde været bekymret for .. ja, at han havde taget fejl, eller at Jack havde været for fuld eller ... Han tog endnu et skridt mod ham og rømmede sig genert, ".. også jeg"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:54 am

Jack blinkede med øjnene og så overrasket og rødmende op på ham "virkelig?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:55 am

Gabriel så til siden og nikkede, ".. Ja, jeg håber ikke du vil holde det for megt imod mig"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 1:58 am

Jack blinkede overrasket med øjnene "jeg holder intet imod dig"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 5:25 pm

Gabriel sukkede lettet og nikkede kort, "Godt" sagde han og så undersøgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 5:27 pm

Jack så undersøgende på ham... så Gabriel havde haft lyst.. og var kommet og fortalt han havde haft lyst..
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 5:29 pm

Gabriel gengældte forsigtigt Jacks blik, så tog han en beslutning og gik bestemt over til ham, og lagde en hånd på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 5:32 pm

Jack rødmede overrasket over den pludselige kontakt imens de stod og talte om.. om ja.. han så ham i øjnene, både spændt og nervøs?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack EmptyOns Jan 04, 2017 5:38 pm

Gabriel så ham i øjnene, og da han ikke trak sig væk, trak han ham ind til sig og lagde armene om ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack Empty

Tilbage til toppen Go down
 
... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack
Tilbage til toppen 
Side 1 af 13Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Du kan ikke se ham mere - Hana, Angela
» Godaften fremmede - Jack
» Syg... Hvem kunne have forudset det? ... i hvert fld ikke Lena - Amélie
» Hej Jack - Jack
» Flytte ind? - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: