Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:02 am

Sted: til festen
Tid: først på aftenen
Påklædning: link

Lucio havde gået i noget tid og kigget efter Hana, han var blevet helt bekymret for at hun ikke var der, da han endelig fik øje på hende. Han følte et sug af lettelse og gik mod hende med et stort smil, tænk hvis hun var blevet dårlig? Eller noget andet alvorligt havde forhindret hende i at møde op.

Han stoppede op foran hende og bukkede dybt, "Godaften frøken" sagde han med et stort smil, "Må jeg være så fræk at bede om de første to danse?".
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:06 am

Hana lyste op i et stort smil og og nikkede hurtigt "særdeles gerne" sagde hun og skyndte sig med ham inden hendes far så dem!
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:18 am

Lucio smilte glad og gik med hende ud på dansegulvet, "De gør mig stor ære" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:21 am

Hana smilede varmt... så rynkede hun brynene "Hr. Lindholm.."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:22 am

Lucio så bekymret på hende, "Er der noget galt frøken Hana?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:24 am

".. ja" Hana så bekymret på Lúcio "min fader har forbudt mig at se Dem.."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:27 am

Lucio blinkede overraskede og så trist på hende, "... det smerter mig at høre" sagde han oprigtigt og rynkede brynene, ".. har jeg gjort noget galt?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:29 am

"Nej..." sagde Hana og rynkede brynene "der går nogle rygter om at.. Deres familie er i en mindre heldig økonomisk situation.. noget med noget gæld?" hun så usikkert på ham og havde ikke lyst til at gøre Lúcio forlegen, men heller ikke lyst til at lyve......
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:31 am

"Oh" sagde Lucio og sukkede træt .. han så tøvende på Hana, han ønskede ikke at skræmme hende væk, men det ville være uærligt ikke at fortælle hende sandhede. Han sukkede igen, "Ak ja ... min familie har ganske rigtigt gæld .. jeg forstår, hvis det ikke er noget De ønsker at associeres med"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:31 am

"Men det er kun mine forældre!" udbrød Hana hurtigt "alle kan ende i gæld.. det er ikke Deres skyld og jeg har penge!"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:35 am

Lucio blinkede overraskede og kom til at smile stort, "... Det varmer mit hjerte at høre" indrømmede han, men så så lidt forlegen ud, "Men ... Jeg ville virkelig nødig stille Dem i en dårlig situation"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:36 am

Hana fnøs "De er det eneste interessante selskab der er her omkring, De har kun gjort min situation bedre!" forsikrede hun
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:38 am

Lucio rødmede og smilte smigret, mens der gik sommerfugle amok i hans mave, "Det glæder mig inderligt at De ser sådan på det" sagde han oprigtigt
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:39 am

Hana rødmede og smilede glad... hun så forlegen ned
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:41 am

Lucio smilte stort, men rynkede så brynene, "Men ... hvis Deres forældre er imod vi ses ..."
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:42 am

"Vi kan ses alligevel!" sagde Hana bestemt
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:44 am

Lucio kom til at smile, "Men hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:44 am

"Jeg sniger mig ud!" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:46 am

Lucio kom til at grine og smilte stort, "Det lyder nærmest som et eventyr ... så længe De ikke kommer i for vansklige problemer for det?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:46 am

Hana smilede og rystede på hovedet "jeg er snedig!"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 1:48 am

Lucio grinte, "Det kan jeg nemt forestille mig" sagde han og så tænksom ud, "Det er nok for det bedste, hvis vi ikke mødes ved mig, mine forældre ..." han tøvede kort, "Det er måske bedste De ikke møder dem lige med det samme"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 2:06 am

Hun nikkede og smilede glad "ok"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 2:07 am

Lucio kunne ikke lade være med at smile tilbage, "Hvis De er sikker på det ikke bliver et problem?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 2:08 am

"Ikke et der ikke er værd at mødes for" sagde hun med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana EmptyLør Dec 17, 2016 2:10 am

Lucio smilede lettet til hende, "Hvor er det godt at mødes her på egnen?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana   Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» .... oh, hej Hana
» .... oh, hej Hana
» Uhm .. så .. godaften - Angela
» Godaften fremmede - Jack
» Du kan ikke se ham mere - Hana, Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Midblossom Residence-
Gå til: