Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 .... oh, hej Hana

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyTirs Jan 03, 2017 2:53 am

Fareeha stønnede tændt og pressede Angela ned i sengen, mens hun kyssede hende ned ad halsen og masserede mellem hendes ben med sin ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyTirs Jan 03, 2017 2:55 am

Angela stønnede højt og vred sig tændt under Fareehas berøring "ikke stop" tiggede hun hæst.
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyTirs Jan 03, 2017 2:56 am

"Mooooooooooooooooooooooooooooooooder!" sagde Hana og åbnede døren "har du se........." hun stirrede chokeret på Angela og Fareeha.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyTirs Jan 03, 2017 3:02 am

Fareeha stivnede, da døren gik op og så forfærdet med Hana. Så fik hun hurtigt dækket Angela til med tæppet!
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyTirs Jan 03, 2017 3:03 am

Angela rødmede dybt "H-hana, hvad laver du hjemme?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyTirs Jan 03, 2017 3:03 am

"Oh min gud! MOR!" udbrød Hana rød i ansigtet og vendte ansigtet væk!!!!!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:01 am

Fareeha rødmede og så forfærdet mellem dem, "D-det er jeg forfærdelig ked af" sagde hun og prøvede at dække dem begge ordentligt til med tæppet
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:04 am

Angela rødmede dybt "så Fareeha, det er ikke Deres skyld" forsikrede hun hurtigt og så panisk på sit barn.
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:05 am

"Har du SEX med fru SHIMADA!" udbrød Hana højt og holdt sig for øjnene "mor!"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:12 am

Fareeha rødmede dybt og så ned i sengen, ".... Jeg burde have låst døren"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:13 am

"Det er ikke Deres skyld" sagde Angela hurtigt og sendte sin datter et hårdt blik!
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:14 am

"Hvordan er I ikke engang på du hvis hun har fingrene oppe i dig?!" spurgte Hana
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:18 am

Fareeha rødmede dybt og så bekymret mod Angela, ".. Måske jeg skulle lade jer være alene?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:19 am

Angela så bekymret på Fareeha, ikke glad for at sende hende ud, men samtalen hun skulle have med Hana...
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:20 am

Hana lukkede døren, stadig inde i rummet og så mod dem "ved far det her?" spurgte hun skeptisk "og Hanzo!"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:23 am

Fareeha blinkede overraskede, da hendes mands navn blev nævnt, "Hanzo ved det ikke" sagde hun tøvende, ".. Men jeg tror næppe det ville betyde meget for ham"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:25 am

Angela blinkede overrasket med øjnene og følte sig både forvirret og lettet over Fareehas ord.. "Hana, søde, det er jo ikke som at være med en anden mand..." løj hun "vi er bare... tætte"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:26 am

Hana fnøs "sikker på mig og Lúcio ikke må være tætte som I er tætte" mumlede hun skeptisk
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:30 am

Fareeha rynkede brynene, "Nej, det kan I bestemt ikke" sagde hun, før hun huskede, at det ikke var hendes plads, at blande sig i den slags, "... er jeg sikker på er, hvad Deres forældre føler"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:30 am

"Skal vi tale om den dreng igen?" Angela rynkede brynene "Hana jeg har fortalt dig at det ikke kan komme på tale."
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:31 am

"Du er jo næsten en af dem" fnøs Hana af Fareeha "skal jeg til at kalde hende mor?"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:36 am

Fareeha rømmede sig forlegent, "Sådan er det ikke ... Deres moder og jeg er ..." hun tøvede og skævede mod Angela
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:37 am

Angela tøvede og så på Fareeha... rødmede svagt og så så forelsket på hende...
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:37 am

"......................" Hana så lidt på sin alt for lykkelige mor....... og skævede mod Fareeha... hun rynkede brynene "......... så I elsker hinanden?"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana EmptyOns Jan 04, 2017 1:41 am

Fareeha rødmede og nikkede tøvende, "Jeg elsker i hvert fald Deres moder" indrømmede hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.... oh, hej Hana Empty
IndlægEmne: Sv: .... oh, hej Hana   .... oh, hej Hana Empty

Tilbage til toppen Go down
 
.... oh, hej Hana
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Åh, Hana! Det gik fantastisk! - Hana
» .... oh, hej Hana
» .. frieri ... - Hana Genji
» Du kan ikke se ham mere - Hana, Angela
» Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Midblossom Residence-
Gå til: