Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 .. frieri ... - Hana Genji

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 1:34 am

Lucio stod meget nervøs og bekymret foran døren til Hanas hus og prøvede at samle sig til at banke på. Efter deres fantastiske tid i London, som han stadig ikke kunne tænke på uden at smile, havde han besluttet sig for at det var på tide at spørge Hana om hendes hånd. Selv hvis hendes forældre forbød det, måtte han udtrykke sine følelser.

Han trak vejret dybt og løftede hånden og bankede på døren. Så var det nu!
Tilbage til toppen Go down
Genji

Genji


Quote : Mizu no yō ni nagare.
Antal indlæg : 316
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 1:37 am

Genji så op, da det bankede på, og han gik ud og åbnede døren. Han rynkede brynene og måtte tage sig sammen for ike at se alt for uvenlig ud, "Hr. Lindholm?" sagde han køligt.
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 2:39 am

"Lúcio!" udbrød Hana glad og sprintede mod døren!
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:12 pm

Lucio lyste op i et stort smil, da han hørte Hana, "Hana!" hilste han hende glad. Han glemte helt alt om hr. Shimadas tilstedeværelse, da han fik øje på Hana
Tilbage til toppen Go down
Genji

Genji


Quote : Mizu no yō ni nagare.
Antal indlæg : 316
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:13 pm

Genji så med stigende utilfredshed på de to unge mennesker og rømmede sig sigende
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:13 pm

"Jeg har savnet dig!" udbrød hun og kastede armene om ham og krammede ham <3
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:15 pm

Lucio smilte lykkeligt og krammede tilbage, "Jeg har også savnet dig!"
Tilbage til toppen Go down
Genji

Genji


Quote : Mizu no yō ni nagare.
Antal indlæg : 316
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:15 pm

Genji så utilfredst på de unge mennesker og rømmede sig igen, "Hana" sagde han formanende
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:16 pm

Hana så forelsket på Lúcio... så skævede hun irriteret mod sin far "mh?"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:18 pm

Lucio slap selvbevidst Hana og rødmede lidt, de havde måske opført sig lidt for tætte, taget deres position i betragtning
Tilbage til toppen Go down
Genji

Genji


Quote : Mizu no yō ni nagare.
Antal indlæg : 316
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:19 pm

Genji så strengt på Hana, "Hana, det er ikke passende opførsel"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:21 pm

Hana skar en grimasse...... og trådte liiiidt væk fra Lúcio.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:23 pm

Lucio rømmede sig usikkert, "Uhm .. hr. Shimada" sagde han og prøvede at lyde høflig og alvorlig, "Jeg beder Dem om tilladelse tl at tale privat med Deres datter"
Tilbage til toppen Go down
Genji

Genji


Quote : Mizu no yō ni nagare.
Antal indlæg : 316
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:24 pm

Genji kneb øjnene sammen og så koldt på Lucio, "Det er vist næppe passende" sagde han og lagde en hånd på Hanas skulder
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:25 pm

Hana gispede og hendes hjerte slog hurtigt.. vent, vent! Det.. ville Lúcio? Med hende? Oh gud! Det vile han! Det var det han ville ikke?! Jo! Og hans familie ville ikke, men Lúcio ville!.............. vent, vent, hvad sagde hendes far? Hun så hurtigt på ham "fader!" udbrød hun forfærdet.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:27 pm

"Oh" sagde Lucio og så skuffet ud, ".. Hvis det er sådan De føler om det ..." måske han og Hana kunne fortsætte med at være venner ...
Tilbage til toppen Go down
Genji

Genji


Quote : Mizu no yō ni nagare.
Antal indlæg : 316
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:27 pm

Genji så bestemt på Hana, "Det kan der aldeles ikke være tale om, Hana!"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:28 pm

"Fader! Det kan De ikke mene! Jeg elsker ham!" udbrød hun forfærdet
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:31 pm

Lucio så op ved Hanas ord og kunne ikke lae være med at føle sig varm og lykkelig, men også utrolig trist og ulykkelig, for på trods af hendes kærlighed, hvis så hendes forældre ikke tillod det ... men måske, hvis Hana ville, at de kunne stikke af sammen? Men nej, sådan et liv kunne han ikke byde hende!
"Og jeg hende" sagde Lucio hurtigt i et forsøg på at redde situationen, "Jeg sværger at jeg nok skal passe på hende!"
Tilbage til toppen Go down
Genji

Genji


Quote : Mizu no yō ni nagare.
Antal indlæg : 316
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:35 pm

Genji sukkede svagt af Hana og så koldt på Lucio, "Hana, din moder og jeg har talt om det, og det kan ikke lade sig gøre"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:36 pm

"Det passer ikke! Jeg elsker ham! Han er den eneste mand jeg vil have! Jeg gifter mig aldrig med en anden og De kan ikke stoppe mig!" udbrød hun
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:39 pm

Lucio rødmede dybt og kunne ikke lade være med at smile! Hun ville have ham, og kun ham!
Tilbage til toppen Go down
Genji

Genji


Quote : Mizu no yō ni nagare.
Antal indlæg : 316
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:40 pm

"Du finder en anden" sagde han bestemt, "Din moder og jeg er enige om at det ikke er et passende parti for dig"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:41 pm

"Ikke passende?" udbrød hun og så vredt på ham "hvor vover De at tale til mig om passende? Jeg tror mit hjerte har valgt en meget mere passende vej end vise andre!"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji EmptySøn Jan 15, 2017 5:43 pm

Lucio så lidt forvirret mellem Hana og hr. Shimada
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.. frieri ... - Hana Genji Empty
IndlægEmne: Sv: .. frieri ... - Hana Genji   .. frieri ... - Hana Genji Empty

Tilbage til toppen Go down
 
.. frieri ... - Hana Genji
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana
» ANGRY! - Genji
» .... oh, hej Hana
» .... oh, hej Hana
» Du kan ikke se ham mere - Hana, Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Midblossom Residence-
Gå til: