Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har valgt - Sombra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyTirs Dec 20, 2016 7:43 pm

Sted: til den sammen fest som Gérard, Amélie og Lena
Tid: sidst på aftenen

Fareeha havde trukket sig tidligt tilbage, og Zarya havde benyttet muligheden for at gå ud og prøve at finde frøken Sombra, nu hvor hun ikke skulle holde øje med fru Shimada.

Hun gik rundt mellem festens gæster og så sig om efter frøken Sombra, mens hun for en gangs skyld prøvede ikke at skubbe til for mange af festens gæster ... det ville ikke reflektere godt på hr. Shimada, især når det var hans fest
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyTirs Dec 20, 2016 7:45 pm

Sombra stod med en drink i hånden, mere som undskyldning for ikke at danse, og så rundt på folkene omkring hende.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyTirs Dec 20, 2016 7:49 pm

Bølgende, lilla hår og varm, brun hud fangede Zaryas blik og hun smilte svagt, hun havde fundet frøken Sombra. Hun gik over mod hende og stoppede med omtrent en meter mellem dem, "Frøkan Sombra" hilste hun med et kort nik
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyTirs Dec 20, 2016 7:51 pm

Sombra blinkede med øjnene og så på Zarya med et lidt overrasket blik. Zarya havde ikke opsøgt hende, medmindre hun havde gjort noget for at genere hende. Hvilket hun da ellers mente hun ikke havde gjort i aften "Frøken Zarya" hilste hun og sendte hende et nysgerrigt blik "hvad skylder jeg æren?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyTirs Dec 20, 2016 7:53 pm

Zarya så Sombra lidt an, "De sagde De skyldte mig en tjeneste" begyndte hun og så afventende på hende, for at se, om hun ville benægte det.
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyTirs Dec 20, 2016 7:55 pm

Sombra så lidt overrasket ud, men nikkede "og det står jeg ved" sagde hun, interesseret... hvad var Zarya ude efter?
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyTirs Dec 20, 2016 8:07 pm

Zarya nikkede kort og tøvede igen, "Jeg har brug for en tjeneste" bekendtgjorde hun så
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyTirs Dec 20, 2016 9:30 pm

Sombra lagde hovedet på skrå og så stadig nysgerrigt på hende "jeg lytter?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 1:59 am

Zarya rømmede sig og følte sig ... udsat ... det var hun ikke vant til. Hun brummede lidt utilfredst, "Jeg skal bruge en rejsekammerat"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:28 am

Sombra så overrasket ud. Ikke den slags request hun havde regnet med, men det gav mening. Hun havde både venner og kontakter. Hun nikkede "hvilken slags har De brug for?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:31 am

Zarya så lidt forvirret på hende og rynkede brynene, ".... Rejsens mål er London?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:33 am

Sombra nikkede interesseret "så en der kender til London?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:34 am

Zarya så stadig lidt forvirret ud, "... Det gik jeg ud fra De gjorde?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:35 am

Sombra blinkede med øjnene og så forvirret ud "De vil have mig som Deres ledsager til London?"


Sidst rettet af Sombra Ons Dec 21, 2016 2:37 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:37 am

Zarya nikkede og rynkede brynene, "Jeg var under den opfattelse at det var Dem der havde lovet mig en tjeneste?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:39 am

"Jeg troede De ville have jeg anskaffede Dem en ledsager..." sagde hun og så undersøgende på hende... var det en plan for at få hende væk fra Hr. Shimada? En tur til London med frøken Zarya lød dog slet ikke som en kedelig ide. Hun smilede svagt "jamen så må jeg vel hellere eskortere Dem til og fra London."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:41 am

Zarya rynkede brynene, det havde hun ikke overvejet, "Hrm, jeg ville foretrække en ledsager jeg var bekendt med" sagde hun og smilte så svagt, "Så siger jeg tak, vi rejser onsdag"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:43 am

"Har De en vogn, eller skal jeg sørge for transport?" spurgte hun og så nysgerrigt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:45 am

Zarya tøvede kort, "Det ville være nemmest, hvis De sørgede for en vogn" sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:45 am

"En vogn vil blive sørget for" bekendtgjorde hun "jeg vil være klar onsdag, hvor længe kan jeg forvente at vi skal tilbringe i London?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:47 am

Zarya rynkede brynene og brummede lidt utilfredst, "Jeg har lovet mig væk en uge"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:48 am

Sombra nikkede og smilede lidt "så vil det blive sådan"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:50 am

Zarya nikkede og smilte svagt mod hende, "Godt"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:52 am

Sombra smilede svagt og så interesseret på Zarya.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra EmptyOns Dec 21, 2016 2:54 am

Zarya smilte kort til hende, "Så vil vi mødes igen på onsdag" bekendtgjorde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har valgt - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har valgt - Sombra   Jeg har valgt - Sombra Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har valgt - Sombra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hvad gør han?! - Sombra
» .... hvilket maskebal? - Sombra
» Skovtur i skoven! - Sombra
» Hr. Shimada har travlt, De må vente - Sombra
» Romantisk møde ved søen - Sombra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: White Stag Mansion-
Gå til: