Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 .... hvilket maskebal? - Sombra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:08 am

Sted: Hestestalden på Shedewoods Mansion
Tid: eftermiddagen

McCree stod og fløjtede, mens han striglede sin yndlings hest, ikke at han havde favoritter blandt fruens heste ... men hvis han havde, ville det være denne hest.
Han klappede hesten lidt på mulen og gav den en gulerød, så fortsatte han med et strigle dens pels.
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:09 am

Sombra kom ned i stalden og så sig lidt omkring, efter den nye hest Amélie havde snakket om at have fået.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:13 am

McCree så op, da der kom nogen ind i stalden. Han bukkede kort mod hende, "Kan jeg hjælpe Dem, frøken?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:16 am

Sombra rynkede brynene og vendte blikket imod McCree. Den stemme virkede bekendt. Hun lagde hovedet på skrå og smilede så venligt "min søster insisterede på at jeg måtte se hendes nyeste hest"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:19 am

"Ah" sagde McCree og lyste op i et smil, "Det er også en sand skønhed" sagde han og blev hurtig færdig med den hest han stod ved, "Hvis de vil følge med, kan jeg vise Dem ham?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:21 am

"Jo tak" sagde Sombra med et venligt smil... og betragtede manden lidt.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:24 am

McCree forlod den hestebås han var i og gik over mod den nye hests plads, "Det er denne vej frøken" sagde han og nikkede mod hesten.
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:24 am

Sombra nikkede og fulgte med McCree.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:29 am

McCree stoppede ved den nye araber og så smilte, "Her har De skønheden"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:34 am

Sombra så lidt på hesten men var blevet meget mere interesseret i McCree "kan De fortælle mig lidt om den?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:36 am

McCree nikkede med et smil, "Selvfølgelig" sagde han og klappede hesten lidt på halsen, "Det er en araber med en god afstamning" sagde han, "Vil De vide noget om denne hest specifikt, eller racen som helhed?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:38 am

"Begge" svarede Sombra med et høfligt smil.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:42 am

McCree smilte og nikkede, "Arabere som helhed er meget elegante heste" sagde han og nussede hestens mule, "Det gælder også for denne skønhed. De har en krop, der er en smule kortere end mange andre racer, og de stammer oprindeligt fra ørknen" fortalte han, "De er meget værdsatte, både her, men især, hvor de stammer fra, og har været det i mange århundreder"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:44 am

Det hele slog klik. Sombra havde bedst manden tale så hun havde en chance for at placere hvor hun havde hørt hans stemme før... og hvorfor det interesserede hende så meget... men nu, måden han snakkede, hans kropsprog.. håret "De er Hr. Ulv"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:48 am

McCree stoppede isin fortælling og spærrede øjnene op, så skyndte han sig at lægge ansigtet i forvirret folder, ".. Jeg tror ikke, jeg helt forstår, hvad Frøkenen mener?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:49 am

Sombra smilede fornøjet "jamen dog... så må min kære søster have haft en finger med i spillet.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:55 am

McCree prøvede at holde fast i sit forvirrede udtryk, ".. Jeg fostår desværre ikke, hvad De mener"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 3:57 am

"Tsk tks, De kan ikke snyde mig" sagde hun med et tilfreds smil "den stemme og det hår."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 5:51 pm

McCree tøvede og så bekymret på hende, "... måske De bare forveksler mig med en anden"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 10:18 pm

"Jeg tvivler" sagde Sombra med et tilfreds smil
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 10:33 pm

McCree betragtede hende lidt og sukkede så dybt, "... Måske ikke, men det var da et forsøg værd"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 10:36 pm

Sombra smilede lidt "så den mystiske Hr. Ulv er ikke en fra de højere kredse, det forklare hvordan De så fornemt har holdt Dem skjult."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 10:37 pm

McCree trak på skuldrene med et svagt grin, "Ah, ja ... Det var nok ikke her De ville have ledt efter ham"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 10:39 pm

"Nej det var det ikke.. jeg burde havde vidst bedre" hun smilede fornøjet og så McCree an.. han var en smuk mand. Var hendes søster..?
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra EmptySøn Dec 11, 2016 10:41 pm

McCree så undersøgende på hende, og rømmede sig lidt, ".. .Jeg går ikke ud fra jeg kunne overtale Dem til ikke at nævne dette for hr. Morrison?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.... hvilket maskebal? - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvilket maskebal? - Sombra   .... hvilket maskebal? - Sombra Empty

Tilbage til toppen Go down
 
.... hvilket maskebal? - Sombra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra
» Jeg har valgt - Sombra
» Skovtur i skoven! - Sombra
» Hr. Shimada har travlt, De må vente - Sombra
» Romantisk møde ved søen - Sombra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: