Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 3:43 pm

Sted: Til maskebal i Shadewoods Mansion!
Tid: først på aftenen
Påklædning:
Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra 14b2lh3
Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra 2sbpsme

Lucio havde fået udpeget en ung pige, mørk hud, rød kjole og en kraniemaske, og instrueret ham i at gå over og gøre hendes bekendtskab. Hun var datter af den fineste familie på egnen, eller i hvet fald en af dem. Lucio havde prøvet at forklare sin moder og fader, at han ikke ønskede at gifte sig for penge, men af kærlighed. Det var blevet slået hårdt ned af dem begge, så nu var han på vej mod den fremmede pige.

Han nåede hen til hende og bukkede elgant og smilede høfligt, "Godaften frøken .." han tøvede kort og så på masken, ".. skellet?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 3:58 pm

Påklædning:

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra 2meb7sk

Sombra vendte et uinteresseret blik imod den fremmede der havde opsøgt hende, men så så en smule mere interesseret på ham da hun ikke øjeblikkeligt genkendte ham. Det måtte være en fra Lindholm familien. Hun smilede venligt til ham og nejede kort ”godaften Hr…” hun så kort og undersøgende på hans maske ”frø?” spurgte hun.


Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:18 pm

Lucio smilte og rørte ved den lille frø på sin maske med et grin, "Ja, det er en frø" sagde han og smilte til hende, "Min far fik den lavede, efter jeg havde udtrykt ønske om at have noget i det tema" sagde han, og havde det lidt skidt med at lyve ... men det var vel bedre end at indrømme at hans far selv havde smedet den ...
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:20 pm

Sombra nikkede "hvor festligt" sagde hun og så lidt op og ned af Lúcio. "Er det første gang De besøger Shadewoods Mansion?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:24 pm

Lucio smilte til hende, "Det er det, og jeg må sige at det er et meget smukt sted" sagde han og så sig omkring, "Og så mange smukke kjoler og masker"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:25 pm

"Mhm" sagde Sombra og så undersøgende rundt "meget sigende."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:30 pm

Lucio så rundt med et stort smil og så så spørgende på hende, "Hm? ... nyder de ellers deres aften?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:32 pm

"Det gør jeg" sagde Sombra og så lidt rundt på folk inden hun så mod Lúcio igen "jeg finder ideen om masker underholdende"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:37 pm

Lucio smilte, "Det glæder mig at høre" sagde han og nikkede, "Ja, jeg finder dem også sjove"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:41 pm

Sombra så lidt på ham "så hvorfor valgte De en frø?"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:43 pm

Lucio tøvede lidt og smilte lidt forlegent, "Jeg har altid godt kunne lide frøer .. hvad stod bag deres valf, frøken?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:44 pm

Sombra smilede svagt "jeg synes den var interessant."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:47 pm

Lucio nikkede lidt og så lidt på masken, "Det er den så sandelig også" sagde han med et høfligt smil
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:48 pm

"Mange tak" sagde Sombra høfligt og så kort rundt. Hun genkendte Hana som stod og snakkede med... hvem? Hun rynkede brynene svagt bag masken.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:51 pm

Lucio så lidt tøvende på hende og smilte høfligt, "Og hvordan finder du ellers selskabslivet her på egnen?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:54 pm

Sombra løsrev blikket fra McCree og gav Lúcio sin opmærksomhed "De finder ikke bedre selskab end her" lovede hun.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:57 pm

Lucio smilte, "Det glæder mig at høre" sagde han, "Jeg har heller ikke set noget der skulle modbevise det"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 4:58 pm

"De er ny på egnen kan jeg forstå?" sagde hun uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 5:02 pm

Lucio blinkede lidt og grinte forlegent, "Ah, Ja, det kan jeg vit ikke løbe fra nu"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 5:06 pm

"Det er da heller ikke noget at skamme sig over" sagde Sombra med et svagt smil "selskabslivet tager ikke skade af lidt nyt blod."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 5:07 pm

Lucio smilte svagt, "Men jeg havde forstået at det var mening at gæster skulle skjule deres identitet i aften, og det bliver næppe svært at gætte, når nu de ved jeg er nytilkommen"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 5:09 pm

"Min mund er lukket" lovede Sombra og smilede til ham "De skal få lov til at nyde resten af deres aften i anonymitet Hr. Lindholm."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 5:10 pm

Lucio grinte lidt og bukkede for hende, "De har min taknemmelighed frøken skellet"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 5:11 pm

Sombra smilede og nejede kort for ham.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra EmptyTors Dec 01, 2016 5:15 pm

Lucio smilte lidt til hende og tøvede, mens han prøvede at finde noget mere at snakke om ...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra   Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fik du så snakket med hende? - Torbjörn, Symmetra
» Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana
» Hvad gør han?! - Sombra
» Jeg har valgt - Sombra
» .... hvilket maskebal? - Sombra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: