Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Afsted til London! - Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 39  Næste
ForfatterBesked
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:10 am

Zarya blinkede forvirret over spørgsmålet og tænkte lidt over det, "Hrm, det er hun vel"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:11 am

Sombra nikkede langsomt og rynkede brynene lidt "synes De alle kvinder er smukke?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:13 am

Zarya så forvirret på hende, ".. nej?" sagde hun spørgende
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:14 am

Sombra nikkede igen... hun rynkede brynene fordybet i tanker.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:15 am

Zarya så undrende på hende, "...Syntes De alle kvinder er smukke?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:17 am

"Nej, bestemt ikke" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:18 am

Zarya nikkede lidt og så stadig lidt forvirret ud, "Hvorfor spurgte De?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:20 am

"Jeg prøver at finde ud af hvorfor De synes jeg er smuk" svarede hun sandfærdigt og rødmede lidt uden at se direkte på hende.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:21 am

Zarya så forvirret på hende, ".. Hvordan kan der være tvivl om det?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 3:22 am

Sombra smilede lidt af hende og så mod hende "som sagt er min hud for mørk og jeg er for lav. Jeg tror også jeg har fået et par negative bemærkninger om min holdning" hun hævede et øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 12:56 pm

Zarya fnøs irriteret, "Jeg har allerede fortalt Dem min mening om Deres højde og hud, og der er bestemt intet galt med Deres holdning"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 12:58 pm

"Fordi det er sådan verden ser det" sagde hun tænksomt "og De lyder... overrasket."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:00 pm

Zarya brummede lidt irriteret, "Verden er blind"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:02 pm

"Det siger De jo, men man må jo nok konkludere at det er Dem der er blind" sagde hun drillende og så mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:03 pm

Zarya fnøs, men smilte svagt, "Hrmf, jeg vil nu holde mig til min overbevisning, resten af verden tager ofte fejl"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:04 pm

"Jaså?" sagde hun interesseret "hvad tager verden ellers fejl med?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:08 pm

"Kvinders muligheder for ansættelse" sagde hun irriteret, "Og arveret"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:10 pm

Sombra blinkede med øjnene... så smilede hun lidt "hm, der har De ret."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:12 pm

Zarya nikkede bestemt, "Præcist, og hvordan ksan man så forvente, at skønhedsstandarden er meget bedre?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:14 pm

"Måske er det anderledes fordi De er en kvinde" sagde Sombra tænksomt "mænd og kvinder ser muligvis ikke den samme skønhed, og da den fysiske tiltrækning forekommer mellem mand og kvinde.." hvilket jo ikke helt passede, men. Hun kunne forestille sig at folk havde andre standarter når det pludselig var noget de skulle have sex med.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:16 pm

Zarya blinkede og rødmede .. hun så til siden og rømmede sig lidt, "Hrm .. Ja .. det er jo nok det" sagde hun og prøvede ikke at kigge for meget på Sombra
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:18 pm

Sombra overvejede muligheden... Zarya var jo ikke den normale kvinde.. hun var høj, muskuløs og utrolig attraktiv... men. Hun havde fundet andre kvinder end Zarya tiltrækkende. Bare ikke som Zarya... hun følte dig alligevel at det var mange af hendes feminine træk kombineret med den rå styrke der gjorde hende uimodståelig.. hendes moder synes jo også at både hende og Fareeha var kønne, men igen var det en anden form for tanke der lå bag.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:20 pm

Zarya gik og prøvede at genvinde lidt kontrol over sin stemme og ansigt, mens hun skævede mod Sombra, for at se om hun havde opdaget noget
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:20 pm

"Lyst følger slet ikke skønhedens andre regler, gør den?" spurgte hun, mere sig selv end Zarya.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 EmptyFre Jan 06, 2017 1:23 pm

Zarya rødmede, forbandet, hun havde ellers lige fået det til at holde op! "Hrm, det skal jeg ikke kunne udtale mig om" sagde hun og prøvede at lyde neutral
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 20 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Afsted til London! - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 20 af 39Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 39  Næste
 Lignende emner
-
» Oh yes I did! - Zarya (+?)
» I'm looking for a friend ~ Zarya
» Hvad er han?! - Zarya
» Afpresning ~ Zarya
» Jamen dog ! - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Omegnen :: Vejen-
Gå til: