Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:10 pm

Gabriel så lidt forlegent til siden, "Der er vel måder" mumlede han, "Jeg mener ... måske man kunne .. samtidig? eller ..."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:12 pm

Jack rødmede dybt... det lød.. meget spændende... han nikkede langsomt "d-det kunne man jo nok finde ud af.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:13 pm

Gabriel nikkede tøvende og skævede mod McCree, "Hvis altså knægten vil ..."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:19 pm

"Selvfølgelig" sagde Jack hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:23 pm

Gabriel brummede lidt og nikkede, han så lidt genert mellem Jack og McCree, "Og det ville du .. have lyst til?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:25 pm

Jack nikkede "hvis du har..og han han har.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:27 pm

Gabriel nikkede, "Hrm, his både du og han har"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:29 pm

Jack nikkede ".. så.. må vi jo hellere finde ud af om uhm.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:33 pm

Gabriel nikkede og så tøvende ned på McCree, så strøg han ham over håret og sagde blidt, "Jesse"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:33 pm

McCree rørte lidt på sig og brummede søvnigt
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:34 pm

Jack satte sig tøvende på kanten af sengen.. hvad nu hvis McCree hellere ville have Gabriel? Og Gabriel så hellere ville have McCree..?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:36 pm

Gabriel ryskede blidt i ham
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:40 pm

McCree brummede igen og åbnede søvningt øjnene. Han fik øje på Jack, der sad ud for hans hovede, og smilte glad, så fik han også øje på Gabriel og blinkede forvirret .. så så han bekymret på dem, "... hr. Morrison og hr. Reyes?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:42 pm

"Hej Jesse" sagde Jack og kunne ikke lade være med at smile lidt af den bekymrede fyr, han havde også taget en chance med at komme her ind, det havde han.. "har du sovet godt?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:43 pm

Gabriel kom til at grine, "Godmorgen"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:44 pm

McCree rynkede brynene og så forvirret mellem dem, de virkede ikke vrede? Han rødmede, "Uhm ... U-udemærket" mumlede han usikket
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:47 pm

"Så.. Gabriel informere mig om at vi begge har nydt dit selskab.." sagde han og rødmede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:48 pm

Gabriel nikkede og så interreseret på McCree
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:49 pm

McCree rødmede og så bekymret mellem dem, "..." han rømmede sig lidt, ".. uhm .. Ja ..."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:50 pm

Jack nikkede lidt "Gabriel og jeg.. har også nydt hinandens selskab.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:50 pm

Gabriel rødmede svagt og nikkede
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:52 pm

McCree nikkede, han havde godt overvejet, om de nok ikke havde, da frøken Hana fortalte ham hvor nære de var. .. men, hvorfor fortalte de ham det? Han rynkede brynene og så et øjeblik trist ud, så gjorde han sit ansigt neutralt, "... skal jeg forlade Dem?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:54 pm

Jack tøvede og rynkede brynene "det.. kommer an på.." han så tøvende på Gabriel og så tilbage på McCree "Gabriel og jeg har for nyligt aftalt ikke at... være sammen med andre mænd" sagde han og så lidt på ham.. ".. vi ville høre om du var interesseret i at.. at være en del af den.. uhm, aftale.. med os.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:57 pm

Gabriel så på McCree med et spørgende udtryk
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 EmptyTors Jan 05, 2017 10:59 pm

McCree havde nikket, da Jack fortalte at de ikke ville være sammen med andre, det var også, hvad han havde regnet med. Han var allerede begyndt at sætte sig op, da resten kom. Han stoppede ovarresket sin bevægelse og så chokeret på Jack, "... Mener De-du .. I det?" spurgte han og kunne ikke lade være med at føle sig en smule håbefuldt, selvom han bestemt mente han måtte have misforstået
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack
Tilbage til toppen 
Side 6 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Flytte ind? - Jack
» Godaften fremmede - Jack
» Syg... Hvem kunne have forudset det? ... i hvert fld ikke Lena - Amélie
» Hej Jack - Jack
» Besøg - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: