Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:07 am

Jack nikkede tændt og pressede dig mod ham "kun din Jack" lovede han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:11 am

Gabriel brummede tilfredst og trak ham helt tæt mod sig, "Godt" hviskede han og nappede ham i læben igen, "Ingen andre mænd"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:12 am

Jack rødmede og nikkede "ingen andre mænd..." lovede han og så forelsket på ham ".. ingen andre mænd" gentog han så, men denne gang rettet mod Gabriel "du er min"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:14 am

Gabriel rødmede og nikkede mens han så forelsket på ham, "Kun din" lovede han og kyssede ham dybt
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:15 am

Jack sukkede tilfreds og kyssede dybt med
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:19 am

Gabriel stønnede tændt gennem kysset og kørte hænderne ned over Jacks ryg
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:20 am

Jack smilede mod hans læber "vil du med ovenpå?" spurgte han tændt mod hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:23 am

Gabriel sendte ham et tændt grin, "Meget gerne"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:25 am

Jack smilede tændt og ivrigt
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:28 am

Gabriel grinte og begyndte at gå op mod hans værelse, med en arm om livet på ham
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:29 am

Jack så tændt på ham og bed sig i læben.. han håbede, håbede, håbede virkelig ikke dette var en drøm....
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:33 am

Gabriel kom op til Jacks værelse og åbnede døren.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:33 am

McCree havde besluttet sig for, at overraske hr. Morrison, nu hor han vidste at fruen i huset ikke var hjemme. Til det mål, havde han klædt sig af og lagt sig i hr. Morrisons seng og ventet på ham ... men der var gået længe og sengen var blød og god .. så han var faldet i søvn ..

Nu lå han nøgen og sov i Jacks seng
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:34 am

Jack så overrasket på McCree........................................... han rødmede "uhm"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:41 am

Gabriel stoppede op og så forvirret på McCree ... så rynkede han brynene lidt og så mod Jack, og så på McCree igen, "Han er i din seng" konstaterede han
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:44 am

"Uhm" Jack rødmede igen og så forlegent ned "... ja det gør han jo godt nok"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:46 am

Gabriel rynkede brynene mere og så over på McCree, "Nøgen" konstaterede han, og prøvede ikke at kigge alt for meget på den attraktive mand i sengen
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:48 am

"... vi har sex" sagde Jack tøvende og lidt nervøs............................................ ville Gabriel nu ikke se ham mere?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:49 am

"Oh" sagde Gabriel og blinkede overraskede. Han så lidt mellem Jack og McCree og rynkede brynene
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:50 am

Jack så tøvende på Gabriel..
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:52 am

Gabriel rystede på hovedet og kom til at grine lidt, "... Også jeg" indrømmede han
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:53 am

Jack blinkede overrasket med øjnene "huh?" spurgte han og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:55 am

Gabriel rømmede sig lidt og så til siden, Jack kunne vel næppe tillade sig at dømme ham, når han nu selv ... "Jeg har også haft sex med ham"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:56 am

".. og jer følte jeg mig lige speciel" sagde han med et lille grin og så på McCree.. så var Gabriel nok ikke vred på ham over at de havde haft sex, hvis han nu selv.. "han er også pokkers charmerende"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 EmptyTors Jan 05, 2017 12:57 am

Gabriel kom til at grine igen og så også mod McCree, "Det er han i den grad"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack
Tilbage til toppen 
Side 4 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Flytte ind? - Jack
» Godaften fremmede - Jack
» Syg... Hvem kunne have forudset det? ... i hvert fld ikke Lena - Amélie
» Hej Jack - Jack
» Besøg - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: