Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godaften fremmede - Jack

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:15 pm

"Nej det har hun ikke" sagde Jack og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:16 pm

Gabriel sippede lidt af sin vin og så tænktsomt frem for sig, "Måske jeg skulle komme forbi og sikre mig at han tager sig ordentligt af Scythe"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:18 pm

Jack nikkede "og fortælle mig om han nu også er pengene værd. At ikke Fru Amélie har ladet sig charmere.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:20 pm

Gabriel grinte lidt og så spørgende på ham, "Det skal jeg nok, er der en risiko for det?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:21 pm

Jack rynkede brynene lidt... "ikke noget uanstændigt selvfølgelig" sagde han hurtigt, selvom han ikke selv troede på det "men han er en smuk, ung mand.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:24 pm

"Ah" sagde Gabriel og smilte lidt, "Jeg vil undersøge det, men jeg tror ikke du har grund til bekymring, Amélie er meget bestemt, når det kommer til heste"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:25 pm

Jack smilede lidt "ja. Det er hun"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:27 pm

Gabriel nikkede og drak lidt mere vin, "Desuden er det jo ikke fordi hun mangler smukke, unge mænd i sit liv" sagde han og skævede lidt mod Jack
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:28 pm

Jack smilede forlegent.. "ah.. nej.." han grinede lidt usikkert og tog en tår vin. Men det gjorde hun jo måske alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:30 pm

Gabriel så på Jack med et svagt smil, "Min søster har gjort sig et heldigt match" kommenterede han
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:35 pm

"Også jeg" sagde han og så mod Gabriel.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:37 pm

Gabriel nikkede med et svagt smil, "Sandt"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:41 pm

Jack stod og tænkte på at Gabriel var med Lena...
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:42 pm

Gabriel så undersøgende på Jack, "Er alt vel?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:43 pm

"Mh? Ah ja, tilgiv mig, jeg lod vidst mine tanker løbe bort med mig.." han grinede lidt og sørgede for at se ordenligt på Gabriel.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:48 pm

Gabriel nikkede lidt og så spørgende på hende, "Hvor var deres tanker henne hvis man må spørge?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:51 pm

Jack rømmede sig "ægteskab. Dit og mit" sagde han og smilede prøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:53 pm

"Ah" sagde Gabriel og nikkede lidt, han rynkede brynene, "... finder de fejl ved det?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:54 pm

"Nej, bestemt ikke" sagde han "din søster er en smuk kvinde og Lena har bestemt gjort sig et fordelagtigt ægteskab med dig."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 5:57 pm

Gabriel smilte lidt lettet og nikkede i enighed, "Bestemt" sagde han, "Og jeg med hende ... det glæder mig også at se Amélie med nogen jeg holder i så høj agtelse"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 6:00 pm

Jack smilede, men kunne ikke tage rosen til sig når han vidste Amélie ikke var lykkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 6:03 pm

Gabriel smilte lidt til Jack og sippede af sin vin
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 6:04 pm

Jack tog også en tår af sin vin..
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 8:37 pm

Gabriel så mod Jack og udnyttede at masken skjulte hans ansigt, til at tjekke Jack ud .... Jack var en utrolig smuk mand
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 EmptyTors Dec 01, 2016 8:53 pm

Jack stod og så lidt mod Gabriel..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften fremmede - Jack   Godaften fremmede - Jack - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Godaften fremmede - Jack
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Flytte ind? - Jack
» Godaften broder - Hanzo
» Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana
» Hej Jack - Jack
» Besøg - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: