Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 5:39 pm

Hana var på flugt fra Tobias og gik så, denne gang ved et rigtigt uheld, ind i en ung fyr i helt grønt tøj med en meget speciel maske på! Hun gispede overrasket ”woops! Undskyld Hr… ej er det en frø?” spurgte hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 5:41 pm

Lucio blinkede forvirret, da han blev stødt ind i, og smilede så hurtigt til pigen, "Det gør ikke spor, ja, det er det" sagde han og kunne ikke lade være med også at grine lidt, "Godaften frøken ... kanin?" sagde han så med et spørgende smil
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 5:42 pm

"Ej hvor er den kær" udbrød hun. Så holdt hun sig for munden, det havde været lidt højt. Hun fniste og rettede sig lidt prøvede at se lidt mere anstændig ud "hrm, jeg mener det er en veldig kær frø Hr. Frø."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 5:47 pm

Lucio kom til at grine og smilte stort til hende, "Mange tak, frøken kanin, deres kaninmaske er også utrolig kær"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 5:49 pm

Hana rødmede lidt bag masken og smilede glad til ham

Tobias fandt Hana! Han smilede og kom hen til dem "Frøken Sh- Kanin" han bukkede for hende "hvis De ikke er optaget, må jeg så bede om den næste dans?"

Hana skar en grimasse "uhm, beklager Hr.. måge..?" sagde hun tøvende, til en lidt såret skade "jeg skal allerede danse med Hr. Frø."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 5:51 pm

Lucio blinkede overraskede bag masken, det havde han da ikke sagt noget om? Han rømmede sig hurtigt og trådte et skridt hen mod kanin-pigen, "Ja, beklager meget hr, men jeg har været så fræk at gøre krav på frøken kanins næste to danse"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 5:52 pm

"Oh" sagde Tobias og nikkede "meget vel" han bukkede kort for dem og gik..

Hana sukkede lettet "tak" hviskede hun og smilede taknemmeligt til Lúcio..
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 5:55 pm

Lucio smilte svagt tilbage og rødmede lidt, "De er meget velkommen, men vi må hellere tage de to danse, så hr. måge ikke føler sig ført bag lyset" sagde han og rakte en hånd ud mod hende med et grin
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 5:58 pm

Hana kunne ikke lade være med at smile lidt... hun nejede kort for ham og tog hans hånd! Hun så interesseret på ham, ej hvem var han nu?
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 6:00 pm

Lucio smilte til hende og førte hende mod dansegulvet, "Undskyld, hvis det er et for personligt spørgsmål, men de virkede vældig uvenig stemt mod hr. måge ...?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 6:02 pm

"Eh.." Hana sukkede svagt "han er sød nok, bare forfærdelig kedelig... og jeg frygter at hvis jeg danser med ham, han måske ser det som en lejlighed til at fri."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 6:05 pm

"Ah" sagde Lucio lidt overraskede og kom til at grine, "Ja, og det ville så sandelig være ubehageligt, for begge parter, hvis de ikke agter at sige ja" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 6:07 pm

Hana rystede på hovedet "nuh uh" sagde hun bestemt "og hvis jeg siger nej bliver mine forældre utilfredse.. ak ja, det er lettere det slet ikke går så vidt."
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 8:32 pm

Lucio nikkede forstående og kunne ikke lade være med at føle sig lettet, frøken Kanin var en smuk kvinde, og selvom han godt vidste hans status ikke var god, havde det gjort ham trist hvis hun var helt uden for rækkevidde.

Han smilte til hende, "Ah ja, så må vi hellere sørge for det ikke sker" sagde han, mens han ledte hende mod dansen, "Jeg skal gøre mit ypperste for at beskytte dem, frøken Kanin"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 8:46 pm

"Så siger jeg mange tak Hr. Frø" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 9:00 pm

Lucio smilte glad tilbage til hende og de kom hen til der, hvor man dansede! Han bukkede for hende og slap hendes hånd, "Så får jeg måske den fornøjelse at danse mere end to danse med dem i aften"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 9:40 pm

Hana smilede og grinede lidt "hmm, lad os se dig danse først~" drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 9:44 pm

Lucio grinte lidt, "Som de ønsker" sagde han med et smil og dansen gik i gang! Lucio dansede ret godt
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 9:46 pm

Hana dansede sådan fint nok. Men hun var glad og smilede til Lúcio.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 9:53 pm

Lucio kunne ikke tage øjnene fra frøken Kanin mens de dansede, hun var både smuk og bevægede sig med en utrolig ynde
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyTors Dec 01, 2016 10:04 pm

Hana smilede og så på Lúcio... han var godt til at danse. Hvilket der jo var mange der var.. men Lúcio var alligevel sådan ret yndefuld.
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyFre Dec 02, 2016 2:38 pm

Lucio dansede med frøken kanin, "Jeg ved godt det ikke ikke er tiltænkt at stille personlige spørgsmål, men vil jeg kunne forvente at finde dem til andre baller?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyFre Dec 02, 2016 3:42 pm

Hana fniste "det tror jeg bestemt du kan forvente" sagde hun glad "betyder det at du planlægger at komme til andre baller?"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyFre Dec 02, 2016 3:44 pm

Lucio smilte til hende og nikkede, "Det glæder mig, og ja, det er bestemt min plan"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio EmptyFre Dec 02, 2016 3:46 pm

Hana smilede "så kommer jeg måske til at se dit ansigt?" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty
IndlægEmne: Sv: If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio   If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio Empty

Tilbage til toppen Go down
 
If you kiss a frog, he becomes a prins ~ Lúcio
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Men mor... - Lúcio
» Omg Lúcio er fan- hvad er der galt..? Lena? - Lena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: