Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Afsted til London! - Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 39  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptyLør Dec 31, 2016 4:50 am

Sombra nikkede og så lidt på omgivelserne de kørte forbi.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptyLør Dec 31, 2016 4:52 am

Zarya betragtede hende tænktsomt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptyLør Dec 31, 2016 4:53 am

Sombra så mod hende og smilede "hm?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptyLør Dec 31, 2016 4:55 am

Zarya brummede lidt, "Måske De er heldig og der flytter nye mænd til"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptyLør Dec 31, 2016 4:56 am

"Måske" løj hun. Hun søgte ikke en mands selskab.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:39 pm

Zarya brummede lidt og betragtee hende eftertænktsomt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:42 pm

Sombra så interesseret på hende?
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:44 pm

Zarya lavede en lidt irriteret lyd, "Ikke meget for en kvinde at gøre, hvis der ikke er en passende mand"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:45 pm

Sombra kom til at smile. Der var rigeligt at tage sig til... faktisk virkede arbejdet uendeligt. Men hun havde intet imod at arbejde. "Jeg er glad for De befinder Dem i en behagelige situation"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:50 pm

Zarya smilte svagt og nikkede kort, "Da, Jeg har været heldig" sagde hun oprigtigt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:52 pm

"Og derfor er De taknemmelig" sagde Sombra og så hende lidt an "og det er der Deres loyalitet kommer fra?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:54 pm

Zarya så på hende med et svagt grin, "De bliver ved med at vende tilbage til, hvor min loyalitet kommer fra, som om den har brug for anden grund"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:56 pm

Sombra blinkede med øjnene og rynkede brynene "ja?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:58 pm

Zarya rystede på hovedet med et grin, "Net, det er simpekt, han er en god mand og jeg har lovet ham loyalitet"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 7:59 pm

"og De holder hvad De lover" sagde hun for sig selv og rynkede brynene....... sådan var hendes far også. En simpel, men god mand. Der lagde alt sin ære i sit ord og ikke kunne drømme om at bryde det. Hun havde bare ikke mødt andre som ham før og ærlig talt troede hun hendes far var unik på det punkt. Fjollet, men sandt. Hun så op og ned af Zarya.. kvinden kunne jo bare være fuld af løgn.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:02 pm

Zarya nikkede bestemt, "Da" sagde hun og skød brystet lidt frem
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:04 pm

Sombras blik gled ned på Zaryas bryst. Hun smilede svagt, Zarya havde mange gode kvaliteter. Med et tilfreds smil så hun ud af vinduet "jeg ved ikke om jeg kan tro Dem"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:05 pm

Zarya fnøs og hævede et øjenbryn, "Der er forhåbentligt ikke så få ærlige folk på denne egen, at det ikke er noget De er stødt på før?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:07 pm

"Det tror jeg" sagde Sombra og så ud af vinduet "jeg kender kun ét menneske jeg tror på Deres ord alene."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:08 pm

Zarya så lidt overraskede på hende, "Det er ikke mange ... må man spørge hvem der er i så høj anseelse hos Dem?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:10 pm

"Min fader" sagde Sombra og rystede på hovedet "hvis han først har givet til ord, så er hans ord givet."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:11 pm

Zarya nikkede med et svagt smil, "Han lyder som en god mand" sagde hun anerkendende
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:13 pm

"Det er han" sagde hun og rynkede brynene "men han kan hurtigt blive offer for svindlere. Det er godt han har min moder. Hun er skarp og ved folk ikke er som min far. Hun har fået ham ud af mange uheldige situationer. For min fader stoler blidt på min moder og min moder elsker min fader."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:15 pm

Zarya kom til at grine lidt og nikkede, "Ah ja, folk af slet karakter kan tit udnytte en ærlig mand"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 EmptySøn Jan 01, 2017 8:16 pm

"Præcis" sagde Sombra og så mod Zarya "gode mennesker bliver udnyttet."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Afsted til London! - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 5 af 39Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 39  Næste
 Lignende emner
-
» Oh yes I did! - Zarya (+?)
» Afpresning ~ Zarya
» Jamen dog ! - Zarya
» I'm looking for a friend ~ Zarya
» Hvad er han?! - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Omegnen :: Vejen-
Gå til: