Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 12:58 am

Jack stod og så lidt på McCree...
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 1:01 am

Gabriel så tænktsom på McCree og så over på Jack, "Hm?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 1:05 am

Jack rødmede og så hurtigt på Gabriel.. han havde været så glad for at Gabriel havde gengældt hans følelser, at han ikke havde tænkt over de følelser han havde begyndt at få for den unge fyr....
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 1:22 am

Gabriel så lidt mellem dem og så så til sidst på Jack, "Hrm .. du kan lide ham?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 1:23 am

"..." Jack tøvede... ".. ja" indrømmede han og så væk...
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:12 pm

Gabriel nikkede og så undersøgende på ham, det gjorde ham både ... utilpas og lettede. Han havde helt glemt alt om den unge fyr, nu hvor Jack havde gengældt hans følelser, men han var begyndt at holde af ham ... Tanken om at han og Jack havde noget uden ham .. det gjorde ham jaloux, men han var også glad for at Jack ikke bare havde udnyttet McCree.
"Hm ..." sagde han tænktsomt og så igen mod den sovende fyr, der rørte lidt på sig i søvne.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:14 pm

"Han har hjulpet mig igennem at have det svært.." sagde Jack og rakte hånden frem og strøg blidt McCree over håret..
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:21 pm

Gabriel nikkede og smilede svagt, "Hrm ..." sagde han og rynkede brynene lidt, så så han mod Jack, "Og hvad planlægger du at gøre med ham?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:22 pm

"..." Jack tøvede "der er vel ikke så meget andet at gøre end sige det ikke.. ja.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:25 pm

Gabriel brummede og så tænktsomt på ham, "Hrm, det bliver knægten næppe glad for ..." sagde han og følte sig heller ikke meget glad ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:29 pm

"... nej" sagde Jack og tænkte på blomsterne..
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:30 pm

Gabriel skævede lidt mod Jack, "... det ville også være en skam" sagde han lidt tøvende
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:31 pm

Jack blinkede med øjnene og så spørgende mod Gabriel?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:36 pm

Gabriel brummede og strøg forsigtigt McCree over håret, "At gøre den stakkels knægt trist"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:38 pm

".. ja det ville være uheldigt" sagde Jack tøvende
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:41 pm

Gabriel så lidt ned på McCree, så så han på Jack, "Ville du have valgt mig over ham?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:42 pm

".. ja" sagde Jack og rynkede brynene
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:46 pm

Gabriel nikkede lidt og følte sin indre uro beroliget lidt, så kiggede han igen ned på McCree, "Hm ... måske vi kan finde en løsning"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:46 pm

Jack blinkede med øjnene "hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 9:48 pm

Gabriel overvejede det og smilte så svagt, "Hrm .. Hvordan har du det med at dele?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 10:01 pm

"Dele Jesse?" spurgte Jack overrasket
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 10:03 pm

Gabriel tøvede og nikkede så lidt usikket, "Hrm .. Ja, eller noget i den stil"

Jesse rørte lidt på sig ved lyden af sit navn og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 10:06 pm

Jack rødmede ved tanken.. både Jesse og Gabriel? Han så mod knægten.. "d-det.. er jo ikke sikkert han vil" sagde han tøvende, men Jesse havde allerede sex med dem begge.. "hvordan.. uhm, ville vi så..?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 10:08 pm

"Hm .. nej, vi bliver jo nok nødt til at spørge ham" sagde han og strøg Jesse forsigtigt over håret, så tødmede han lidt, "Hrm. Vi kunne vel ..." han tøvede og rynkede brynene, så rødmede han mere
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 EmptyTors Jan 05, 2017 10:09 pm

Jack så på ham, både spændt og nervøs?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack   ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack
Tilbage til toppen 
Side 5 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Du kan ikke se ham mere - Hana, Angela
» Godaften fremmede - Jack
» Syg... Hvem kunne have forudset det? ... i hvert fld ikke Lena - Amélie
» Hej Jack - Jack
» Flytte ind? - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: