Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 1:21 am

Angela havde ikke kunne stoppe med at tænke på Fareeha siden deres sidste møde... og det var begyndt at blive et problem. På den ene side havde det gjort hun snart kunne udgive endnu en digtsamling, på den anden side fik hun ingen søvn og mad sagde hende ikke noget.. to digte om det.. nå! Hun stod nu foran Fru. Shimadas hoveddør og bankede på......
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 1:28 am

Fareeha havde siddet og ... syet. Ikke at det var noget hun normalt beskæftigede sig med, men hun havde simpelthen ikke kunne få tankerne fra Angela. Ligemeget hvad hun gjorde, tænkte hun på hende, hendes læber, hendes hud, hendes former. Det var ved at drive hende til vanvid, og da hun så havde spurgt sin broder, hvad hun kunne gøre for at finde ro, når hun havde for mange tanker i hovedet, havde han foreslået sygning.

Hun så op fra sin ufærdige, og ikke ret velykkede pude, da der blev banket på. Med rynkede bryn rejste hun sig og gik ud og åbnede døren, de forventede da ikke gæster? Hendes udtryk lyste op og hun smilte stort, da hun så, hvem der var på den anden side af døren.

"Fru Angela" hilste hun varmt
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 1:41 am

"Fru Fareeha" sagde Angela og følte allerede hvordan verden igen begyndte at give mening nu hvor hun kunne se hendes ansigt..
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 1:45 am

Fareeha smilte varmt til hende og mærkede at hun rødmede, "V-vil De med ind?" spurgte hun og trådte til side for hende
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 3:06 am

"Jo tak" sagde Angela lettet over at være blevet budt ind og trådte indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:11 am

Fareeha smilede lidt genert til hende, "Hvad bringer Dem her hen?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:16 am

"Dem" sagde Angela og rødmede svagt.. så, takt Angela. Hun rømmede sig "jeg.. håbede vi havde mulighed for at tale sammen? Under fire øjne.."
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:20 am

Fareeha rødmede og nikkede hurtigt, "S-selvfølgelig" sagde hun og så bekymret, men også lidt spændt, på hende, hvad ville hun snakke om? Jo nok episoden til forrige fets, og den før det ... men var det godt eller skidt?
"Hvis De følger med denne vej" sagde hun og viste hende ind i den lille stue
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:21 am

Angela mærkede sin hjerte banke om nervøsiteten sprede sig i kroppen.. åh hvor hun havde lyst til at røre ved hende.. og kysse hende.. nej, nej, de måtte snakke..
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:25 am

Fareeha så genert på hende og lukkede alle dørene til den lille stue. Da hun var sikker på, de var alene og ville kunne snakke uforstyrret, så hun på Angela .. eller ved siden af Angela. Hun var for nervøs til at se direkte på hende ...
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:27 am

"Jeg..." Angela sank en klump.. åh hun havde så mange ord, hun havde skrevet side op og side ned.. men nu fejlede ordene hende og ville ikke hjælpe hende... "Jeg.. kan ikke stoppe med at tænke på Dem.."
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:30 am

Fareeha måtte alligevel kigge på Angelas ansigt, både fordi det var for smukt til ikke at blive kigget på, og for at se, om hun så ... utilfreds ud.
"Å-åh" sagde hun uintelligent og rødmede, "H-heller i-ikke jeg"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:32 am

".. Fareeha.." Angela tog et skridt imod hende "vi har delt to uforglemmelige nætter sammen.. hvis De ikke føler hvad jeg føler, så lad mig vide det nu... jeg kan hverken sove eller spise, tænker kun på hvornår jeg får Dem at se igen.."
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:35 am

Fareeha rødmede dybt og kunne nu pludselig ikke tage blikket fra Angela, "J-jeg m-må føle hvad De føler, f-for jeg har h-heller ikke k-kunnet få Dem fra mine tanker" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:36 am

"Fareeha.." Angela gik helt hen til hende... hun lukkede afstanden mellem dem og kyssede hende dybt.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:42 am

Fareeha følte sig et øjeblik helt overvældet, så fik hun samlet sig nok til at forstå hvad der skete, og hun kyssede forsigtigt med
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:43 am

Angela brød det langsomt ".. jeg er håbløst forelsket i Dem.." hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:46 am

Fareeha rødmede dybt og så genert på hende, "Jeg .. jeg har det som .. som jeg har hørt forelskelse beskrevet før" sagde hun, "Men .. Jeg har intet at holde det op imod, og jeg har svært ved at tro nogen kunne kigge på Dem uden at føle som jeg gør"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:47 am

Angela kom til at smile.. hun så på Fareeha og strøg hendes kind ".. jeg håbede.. vi måske kunne.. mødes oftere, bare Dem og jeg?"
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:50 am

Fareeha rødmede og smilede varmt, "D-det vil jeg vældig gerne" sagde hun og følte sig helt varm inden i
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:52 am

Angela sukkede lettet "også.. selvom vi ville blive nød til at mødes.. mere i skjul?" spurgte hun, ikke glad for at trække den unge pige med ned af en forkert vej..
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:54 am

Fareeha nikkede hurtigt, "Så længe vi kan mødes!" sagde hun hurtigt, og rødmede så over sin ligefremhed
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 5:59 am

Angela smilede lettet og nikkede "det kan vi" lovede hun "bestemt.." hun smilede varmt og lykkeligt og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Fareeha

Fareeha


Quote : I always get my prey.
Antal indlæg : 240
Join date : 01/12/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 6:02 am

Fareeha smilede lykkeligt tilbage, og kyssede så med. Hun følte sig helt glad og varm, Angela havde sagt hun var forelskede i hende!
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 390
Join date : 30/11/16

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha EmptyMan Jan 02, 2017 6:02 am

Angela brød langsomt kysset.. hun smilede og rødmede så "jeg.. uhm.." hun så forlegent væk "har skrevet noget til Dem.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha   Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg kan ikke stoppe med at tænke på Dem... - Fareeha
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ung igen - Fareeha, Zarya
» Du kan ikke se ham mere - Hana, Angela
» ... Jeg kan ikke undgå det for evigt - Jack
» Syg... Hvem kunne have forudset det? ... i hvert fld ikke Lena - Amélie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: White Stag Mansion-
Gå til: