Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den smukkeste have - Amélie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:07 pm

Sted: til maskebal! Ude i haven
Tid: midt på aftenen
Påklædning:
Den smukkeste have - Amélie 2lkrvo9 Den smukkeste have - Amélie 2elxaqc

Lena var ankommet til festen sammen med Reyes, men der var ikke gået mange minutter før han havde undskyldt sig og var forsvundet i mængden, nok i søgen efter hendes broder. Hun smilte svagt, det var rart at hendes familie kom så godt ud af det med hinanden.

Efter Reyes var gået, havde hunselv cirkuleret lidt rundt og konverseret med forskellige venner og bekendte, selvom hun nok måtte indrømme at hun havde været mere optaget af at prøve at finde Amélie end af samtalerne. Da hun endelig havde fået øje på en velkendte skikkelse, var den med ryggen til hende og på vej ud i haven. Hun havde, så hurtigt hun kunne tillade sig det, undskyldt sig for hr. og fru Malfoy. Hun fniste lidt, nej hr. mår og frøken kat selvfølgelig. Så snart hun var kommet væk, havde hun skynst sig ud i haven, og gik nu gennnem de smukke omgivelser, mens hun så sig om efter Amélie
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:11 pm

Den smukkeste have - Amélie 196zwk

Amélie havde været træt af uendelig, ligegyldig småsnak om kjoler og gardiner. Ja ja, deres gardiner var da nydelige. Jack havde fin smag. Ikke at hun fortalte nogen at Jack havde udvalgt dem, det ville han ikke have brudt sig om. Efter tre glas vin og alt for meget snak om blonder, brodering og efterårsfarver havde hun undskyldt sig og var flygtet ud i haven.

Hun satte sig på en bænk under et stort træ og så op imod himmelen. Selvom hun ikke nød at tale om haver i timevis, så betød det ikke at hun ikke kunne værdsætte at se dem. Folk ville altid snakke i stedet for at opleve. Det var en skam.


Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:13 pm

Lena fik endelig øje på Amélie og hun lyste op i et stort smil. Hun nærmest småløb hen til bænken og nejede hurtigt, "Godaften frøken svane" sagde hun og kom til at fnise lidt, det var sjovt ikke at kalde folk ved deres rigtige navne.
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:15 pm

Amélie så overrasket op da nogen på trods af hendes forsigtighed havde fundet hende. Så smilede hun svagt da hun opdagede at det var Lena. Hun tog hende kort i betragtning imens hun prøvede at finde et passende navn til unge pige, hendes maske repræsenterede ikke et dyr. "Godaften frøken Rose" svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:18 pm

Lena fniste lidt og smilte stort til hende, så så hun nærmere på hende og kunne ikke holde et lille gisp tilbage, "Sikke en smuk kjole! Og hvor går den pænt til din.. uhm, deres maske!" sagde hun og fniste lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:21 pm

Amélie kunne ikke holde et smil tilbage, selvom det ikke var første gang hun hørte det i aften, så var det altid noget andet at høre dem fra Lena. "I lige måde Frøken Rose. De har formået at bringe solskin til vores ellers mørke aften"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:30 pm

Lena rødmede og smilte smigret, "Nu smigrer du-de" sagde hun og fniste lidt, "I har slet ikke brug for min hjælp til at bringe lys her" sagde hun og så sig om i haven, "Her er så smukt"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:32 pm

Amélie fulgte hendes blik og så rundt i haven "det er en køn have" gav hun ret og slappede lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:39 pm

Lena satte sig på bænken og smilte stort, "Ja, det er det virkelig" sagde hun og så rundt
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:41 pm

Amélie så mod Lena og lagde hovedet på skrå "De finder forhåbentlig ikke festen kedelig?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:44 pm

Lena så overraskede på hende, "Nej, slet ikke?" sagde hun og smilte så, "Jeg finder den meget underholdende"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:45 pm

Amélie så vurderende på hende "De er vel ikke kommet helt her ud kun for at beære mig?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:47 pm

Lena rødmede lidt, "Ville det være en meget skidt ting, hvis jeg var?" spurgte hun og skævede mod hende
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:50 pm

Amélie smilede svagt "nej" svarede hun og så op mod månen "det ville det bestemt ikke"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:51 pm

Lena smilede lettet og så betaget på hende, "Godt, dit selskab er bestemt noget af det bedste man finder"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:55 pm

Amélie mærkede sine kinder blive varme under masken. Ah Lena... hun vendte blikket mod hende og gengældte smilet "jeg er glad for mine følelser er gengældt."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 4:57 pm

Lena blinkede og smilte stort, så fniste hun lidt, "Det glæder mig at høre, så forstyrre jeg ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 5:00 pm

"Nej" sagde Amélie og betragtede hende "De er et af de få mennesker hvis selskab for mig altid er værdsat."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 5:00 pm

Lena rødmede svagt og smilte stort, "Det glæder mig umådeligt at høre" sagde hun glad, "Jeg trættes heller aldrig af dit selskab"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 5:04 pm

Amélie smilede svagt "De virker aldrig til at trættes af nogens selskab" bemærkede hun "men jeg vil tage komplimenten med samme taknemmelighed som havde jeg været den eneste"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 5:05 pm

Lena fniste lidt og sænkede stemmen en smule, "De smigrer, men det er ikke helt sandt" sagde hun og så sig lidt om, "Nogen af de andre damers selskab, kan med tiden, blive en anelse ensformigt"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 5:13 pm

"Jeg tog fejl" sagde Amélie og smilede svagt "jeg frygter jeg sætter pris på komplimenten mere nu"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 6:21 pm

Lena fniste glad, "Så glæder det mig at jeg delte det"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 738
Join date : 30/11/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 7:44 pm

Amélie smilede svagt og sad og betragtede Lena..
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Quote : Last one there's a rotten egg!
Antal indlæg : 1090
Join date : 01/12/16

Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie EmptyFre Dec 02, 2016 7:53 pm

Lena smilte stort til hende og så ud over haven, "Har du hørt der er flyttet en ny familie til egnen?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den smukkeste have - Amélie Empty
IndlægEmne: Sv: Den smukkeste have - Amélie   Den smukkeste have - Amélie Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Den smukkeste have - Amélie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Er de blevet rask igen, frue? - Amélie
» ... der er halm i dit hår - Amélie
» Nu eller aldrig! - Amélie
» Vi burde få talt - Amélie
» Jeg høre du har haft besøg e.e - Amélie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: