Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad er han?! - Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:16 pm

Sombra så interesseret på hende... hun kunne godt lide andre sprog og måden ordene gled ubesværet over Zaryas læber var charmerende... hun ville vide hvad det betød, men vidste at det kun ville more kvinden hvis hun spurgte og at hun intet tilfredsstillende svar ville få for sine anstrengelser.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:19 pm

Zarya så lidt på Sombra, så fandt hun en blyantslignende neglefil frem og gav sig til at passe sine negle
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:22 pm

Sombra satte sig til at betragte Zarya... hun var bestemt en smuk kvinde, nu flere detaljer man lagde mærke til ved hende, nu mere kunne Sombra lide hendes udseende. Hendes øjne hvilede på arret ved hendes øje... andre ville have kaldt det en fejl, men det gjorde noget godt for Zaryas udtryk. Skræmmende, smukt og skræmmende.


Sidst rettet af Sombra Lør Dec 10, 2016 5:24 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:24 pm

Zarya filede på sine negle og skævede af og til mod Sombra, "De er ikke begyndt at kede dem endnu?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:25 pm

"Nej, jeg føler mig så godt underholdt som altid" svarede Sombra, hvilket ikke var helt sandt. Hun fandt stor glæde i at beundre Zarya, mere end ved at tale med de kedelige mennesker på den anden side af døren.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:30 pm

Zarya brummede utilfredst, "De savner ikke Deres fest?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:32 pm

"Det var aldrig min fest" sagde Sombra og så mod døren med et ligegyldigt udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:33 pm

Zarya rystede lidt på hovedet, "Jeg troede De skulle forestille at være en af værtinderne"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:35 pm

"Ah ja" sagde Sombra og så på Zarya "men det er stadig mine forældres fest. Jeg havde intet med den at gøre."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:37 pm

Zrya nikkede kort og så lidt irriteret på hende, det virkede ikke til at hendes afpresning virkede ... "Det vil vel stadig tage sig skidt ud, hvis De holder Dem væk under hele festen?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:40 pm

"Det bliver nok ikke det heldigste nej... men min familie var aldrig kendt for at være de høfligste mennesker, det er vores penge ikke selskab vi er eftertragtede for" svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:42 pm

Zarya brummede lidt og så vurderende på hende, "Hvem var manden De talte om?" spurgt hun så, frustreret
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:43 pm

Sombra så mod hende "De har intet at tilbyde mig."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:55 pm

Zarya kneb øjnene sammen og så irriteret på hende, "Hrm ... Hvad vil De da have?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:57 pm

Sombra blinkede kort med øjnene og så vurderende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 5:59 pm

Zarya så afventende og irriteret på hende
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 6:02 pm

Sombra rynkede svagt brynene og rystede afværgende på hovedet "nej, der er ikke noget De kan tilbyde mig."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 6:06 pm

Zarya fnøs irriteret, "Så må vi blive her resten af aftenen"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 6:08 pm

Sombra nikkede og så lidt væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 6:09 pm

Zarya rynkede brynene og så vurderende på hende, "... er der noget?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 6:10 pm

Sombra svarede ikke og så ikke på hende.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 6:13 pm

Zarya rynkede brynene yderligere og så utplmodigt på hende, "Hvad er det?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 6:16 pm

"Intet jeg har tænkt mig at svare på, forstår De ikke betydning af stilhed?" fnøs hun.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 6:19 pm

Zarya lavede en irriteret lyd, "Hvis De ønsker noget i bytte for mit svar, ville det være til deres fordel at fortælle mig det"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 EmptyLør Dec 10, 2016 6:20 pm

"Og dog tiger jeg, så jeg har vel mine grunde" sagde Sombra og så skeptisk på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er han?! - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Oh yes I did! - Zarya (+?)
» Afpresning ~ Zarya
» Jamen dog ! - Zarya
» I'm looking for a friend ~ Zarya
» Afsted til London! - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Summerview Mansion-
Gå til: