Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad er han?! - Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:23 pm

Zarya fnøs irriteret, "Spar os begge tid og besvær og fortæl"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:26 pm

Sombra så bestemt på hende "jeg har ingen garanti for at De vil gøre hvad jeg beder Dem om, så snart jeg har givet dig den information De ønsker."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:27 pm

Zarya rynkede brynene og fnøs så, "Jeg holder mit ord" sagde hun, en smule fornærmet
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:29 pm

Sombra betragtede Zarya et øjeblik... "hvis jeg deler denne information med Dem" sagde hun og så undersøgende på hende "... så er der en mand jeg ville foretrække holdt sig på afstand af min ældre søster. De gør allerede et fremragende arbejde med Fareeha."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:33 pm

Zarya så overraskede på hende, men nikkede så bestemt, "Jeg skal holde ham fra Fru Amélie, så vidt det er i min magt, og det ikke konflikter med fru Fareehas sikkerhed" lovede hun så
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:34 pm

Sombra så undersøgende på hende... og nikkede så langsomt "Hr. Gérard Lacroix vender tilbage til egnen. Han var så godt som forlovet med min kære søster, da han til sidst valgte en anden og forlod hende synderknust. Han kommer snart tilbage til egnen, med sin kone. Men jeg har grund til at tro at det at de begge er hæderligt gift ikke er nok til at holde ham fra at gøre tilnærmelser til min søster. Jeg vil gerne spare både hende og resten af min familie den smerte. Og det er den mand jeg vil havde de holder fra hende." sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:38 pm

Zarya så overraskede på hende og brummede så utilfredst, "Det skal være mig en glæde at holde dådan en mand fra hende" sagde hun og knækkede knoer
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:39 pm

Sombra kom til at smile svagt "jamen så siger jeg mange tak."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:41 pm

Zarya nikkede kort, men så så på hende med sammenknebne øjne, hun havde været lige ved at glemme, at hun ikke brød sig om Sombra, "Hrm"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:42 pm

"Så De holder altid Deres ord?" spurgte hun interesseret "det er en påstand man kun skal bryde en enkelt gang for ikke længere at kunne stå ved"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:44 pm

"Da" sagde Zarya og rettede sig lidt stolt, "Jeg giver kun mit ord, når jeg har intentioner om at holde det"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:46 pm

Sombra nikkede langsomt "det vil jeg huske."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 6:51 pm

Zarya nikkede bestemt, "Da, gør det" sagde hun og så hende lidt an
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptyLør Dec 10, 2016 8:36 pm

"Så er jeg en fri kvinde?" spurgte hun interesseret "eller er De blevet for glad for mit selskab?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptySøn Dec 11, 2016 2:37 am

Zarya grinte med en svag hovederysten, "De er velkommen til at gå"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptySøn Dec 11, 2016 2:39 am

Sombra betragtede hende lidt... hun havde jo egentlig ikke lyst til at forlade kvinden og gå ud til irriterende mennesker.. hun kastede et blik mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptySøn Dec 11, 2016 2:42 am

Zarya fulgte hendes blik og hævede et øjenbryn, "De virker ikke ivrig efter at vende tilbage til festen?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptySøn Dec 11, 2016 2:43 am

"De troede jeg spillede hård da jeg sagde det ikke var min fest?" spurgte hun og vendte blikket mod Zarya igen.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptySøn Dec 11, 2016 2:47 am

Zarya trak på skuldrene, "De virkede tilfreds nok med at være der ude tidligere"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptySøn Dec 11, 2016 2:49 am

Sombra smilede mod hende "kunsten at lade som om" sagde hun og sukkede blidt "men De havde ret, hvis jeg er væk hele aftenen vil det tage sig skidt ud... jeg burde komme tilbage."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptySøn Dec 11, 2016 2:53 am

Zarya så på hende og følte et stik af medlidenhed, "Hrm, De kunne nok godt tage et par minutter mere"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptySøn Dec 11, 2016 2:55 am

Sombra blinkede en enkelt gang med øjnene og så vurderende på Zarya... hun smilede svagt "tsk tsk, bliv ikke blød nu." sagde hun med et skævt smil "jeg er ikke så skrøbelig som jeg tager mig ud... vi ses der inde." hun prikkede Zarya på næsen med et drillende smil "boop." og så forlod hun lokalet.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 EmptySøn Dec 11, 2016 2:58 am

Zarya blinkede med øjnene og så efter hende med et hårdt, irriteret blik og et svagt smil om munden ... hun måtte nok også hellere komme tilbage til at passe på hr. Shimada ..

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er han?! - Zarya   Hvad er han?! - Zarya - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er han?! - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Oh yes I did! - Zarya (+?)
» Afpresning ~ Zarya
» Jamen dog ! - Zarya
» I'm looking for a friend ~ Zarya
» Afsted til London! - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Summerview Mansion-
Gå til: