Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Er Lena her? Er hun i god behold?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:02 pm

Sted: Foran Shadewoods Mansion
Tid: et par timer efter Lenas ankomst

Da Gabriel havde forladt sit arbejdsværelse og var gået ned i stuen for at se til Lena, havde der ikke været nogen Lena. Først havde han troedet at hun måske var gået op på sit værelse eller sad i en af deres andre stuer, men en hurtigt gennemgang af huset, havde vist at det ikke var tilfældet. Da han bekymret, og en smule irriteret, havde spurgt en af tjenestesfolkene, hvor hun var, havde han fået at vide at hun var reddet over for at besøge sin søster. Alene. I uvejret. Gabriel havde straks kaldt vognene frem og var taget ud for at finde hende, den fjollede pige lå sikkert syg i en grøftekant et eller andet sted ...

Nu stod han så foran døren til Shadewoods Mansion og bankede hårdt på, både til sin bekymring og lettelse, havde han ingen Lena fundet på vejen.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:04 pm

Det var Jack der åbnede døren og han sukkede da han så Gabriel "Hr. Reyes.." hilste han "Jeg var lige ved at sende en kurer ud til dig"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:09 pm

"Betyder det at hun er her?" spurgte han og følte lettelsen sprede sig
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:10 pm

"Ja" sagde Jack og nikkede "men jeg er bange for jeg må meddele at hun er blevet syg."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:14 pm

Gabriel sukkede lettet, "I det mindste er hun syg her og ikke et eller andet sted langs vejen" sagde han med en hovederysten, "... fjollede pigebarn"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:16 pm

Jack nikkede og smilede undskyldende "hun er i gæsteværelset, Fru Amélie har nægtet at forlade hendes side."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:18 pm

Gabriel nikkede med et svagt smil og trådte ind i huset, "Så er hun i gode hænder" sagde han, "Jeg er meget taknemmelig for at I har taget jer af hende"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:19 pm

"Selvfølgelig" sagde Jack med et smil "jeg foreslår vi ikke forsøger at rykke hende før hun er rask... faktisk er jeg sikker på Fru Amélie ikke lader hende rykke før hun er rask."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:23 pm

Gabriel nikkede med et svagt smil, "Det kunne jeg forestille mig" sagde han, "Jeg er også tryggest ved at hun bliver, hvis det ikke er til besvær for jer"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:25 pm

"Selvfølgelig ikke" forsikrede Jack med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:28 pm

Gabriel nikkede med et lettet smil, "Så skal I have tak, både fra mig og Lena"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:29 pm

Jack smilede og nikkede "vil de se til hende? Eller have noget ovenpå turen? Jeg tror hun sover nu, men du kunne blive til middag og så se til hende inden du tog hjem?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:34 pm

Gabriel smilte og nikkede til Jack, "Det lyder godt" sagde han, "Det ville jeg sætte pris på, både noget ovenpå turen og invitationen til middag, der er ingen grund til at forstyrre hende nu"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:36 pm

Jack nikkede og viste ham ind i stuen "te eller noget stærkere?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:39 pm

Gabriel overvejede det lidt, "Jeg tror godt jeg kunne trænge til noget stærkere" sagde han og fulgte med ind i stuen
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:40 pm

Jack smilede forstående og hældte dem begge et glas............... alkohol op.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:46 pm

Gabriel smilte og tog plads i en stol, "Mange tak" sagde han med et nik mod Jack
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:46 pm

Jack smilede og satte sig overfor ham "ved du hvad hun lavede ude i sådan et vejr?" spurgte han undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:51 pm

Gabriel sukkede, "Hun var åbenbart fast besluttet på at aflægge jer et visit" sagde han og tog en tår af sin drink
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:52 pm

"Kunne hun da ikke have taget vognen?" spurgte han undrende
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:57 pm

Gabriel sukkede, "Det skulle man mene" sagde han med en svag hovedrysten, "Jeg tror hun mente det ville være synd for kusken at skulle køre i sådan et vejr, og så kunne den jo have sat sig fast" sagde han opgivende
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 7:58 pm

"Ah det kunne ligne hende" sagde Jack og kom til at smile...
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 8:01 pm

Gabriel nikkede med et frustreret suk, "Ja, det kunne det ... Jeg troede vi var kommet til den enighed, at hun ikke forlod huset, før det var klaret op, men hun skiftede øjensynligt mening"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 8:03 pm

"Ah ja, hun er snedig" sagde Jack med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? EmptyTirs Dec 06, 2016 8:09 pm

Gabriel smilte lidt og og nikkede, "Ak ja, nogen gange for meget for sit eget bedste"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er Lena her? Er hun i god behold? Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Er Lena her? Er hun i god behold?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Omg Lúcio er fan- hvad er der galt..? Lena? - Lena
» Så Lena... bo her - Lena
» Syg... Hvem kunne have forudset det? ... i hvert fld ikke Lena - Amélie
» Haven er min ven - Lena
» Hvad så? - Lena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: