Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Er Lena her? Er hun i god behold?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 2:59 pm

Gabriel nikkede, "Ah ja, det må jeg hellere få gjort så" sagde han og grinte lidt, "Var det ikke ham du var bekymret for havde charmeret sig til jobbet?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:00 pm

"Jo" sagde Jack og smilede svagt "jeg må indrømme at tale med ham ikke har gjort mig mindre bekymret for charmen... men han er bestemt dygtig, hans evner er nok til at sikre ham jobbet"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:03 pm

Gabriel nikkede med et svagt smil, "Jeg har også svært ved at forestille mig min søster hyre en inkompetent mand til at se efter hendes heste"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:04 pm

Jack nikkede "du har ret" sagde han ... men mon ikke Amélie stadig var tiltrukket af McCree? Hvem kunne ikke?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:06 pm

Gabriel nikkede lidt, "Men charme skader selvfølgelig aldrig"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:08 pm

Jack rynkede brynene... han var nu ikke sikker... hvis han gjorde et eller andet dumt mod den stakkels hestepasser..........
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:09 pm

Gabriel så lidt på Jack, "Er du uenig?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:10 pm

"Hrm, charme kan jo være en farlig ting" sagde han ærligt
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:12 pm

Gabriel lagde hovedet lidt på skrå og rynkede brynene, "Er du bekymret for ..." han tøvede lidt, det føltes upassende at spørge om
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:13 pm

"Hm?" Jack så mod Gabriel, vent, havde han været for åbenlys?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:16 pm

Gabriel tøvede, tydeligvis lidt ukomfortabel, ".. for ham og Amélie?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:17 pm

Jack blinkede med øjnene... det var bedre end... han sukkede blidt "en smule" sagde han og lænede sig tilbage i stolen "ikke at jeg burde, jeg burde stole på din søster, det var ikke høfligt af mig at antyde.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:19 pm

Gabriel slappede lidt af, da Jack ikke virkede støt over hans spørgsmål og han rystede svagt på hovedet, "Du behøver ikke undskylde, jeg forstår skam din bekymring, selvom jeg tror den er grundløs"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:20 pm

"Du har ikke set manden" sagde Jack og kom til at smile
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:23 pm

"Oh?" sagde Ganriel og grinte lidt, "Ser han så godt ud?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:24 pm

Jack rødmede svagt, pokkers. Han rømmede sig "han er en smuk, ung mand." sagde han uden at se direkte på Gabriel. Han burde ikke snakke om det her.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:27 pm

Gabriel nikkede og betragtede Jack lidt, han havde svært ved at forestille sig at denne hestepasser kunne konkurrere med Jack, "Hrm, jeg tror ikke du skal bekymre dig"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:28 pm

Jack rødmede mere, for pokker Jack, og smilede til ham "tak."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:31 pm

Gabriel smilte tilbage og nød synet af Jack der rødmede, det var et utroligt sødt syn. "Jeg siger bare min mening, intet at takke for"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:31 pm

"Hvis din menning også er en kompliment til mig så er et tak vel på sin plads?" spurgte han og så mod Gabriel.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:33 pm

Gabriel grinte lidt, "Så kunne du jo takke mig ustandseligt"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:33 pm

"Det agter jeg at gøre" sagde Jack med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:35 pm

Gabriel rystede på hovedet med et grin, "De må du om"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1011
Join date : 30/11/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:37 pm

"Mange tak"sagde Jack med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Quote : This is my curse...
Antal indlæg : 657
Join date : 01/12/16

Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 EmptyFre Dec 09, 2016 3:43 pm

Gabriel grinte lidt af ham, "Hm ... så må jeg vel hellere komme med nogle flere komplimenter, så du ikke får det for let" sagde han tænktsomt, "Du er en god mand med en god moral"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Er Lena her? Er hun i god behold?   Er Lena her? Er hun i god behold? - Page 7 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Er Lena her? Er hun i god behold?
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Omg Lúcio er fan- hvad er der galt..? Lena? - Lena
» Så Lena... bo her - Lena
» Syg... Hvem kunne have forudset det? ... i hvert fld ikke Lena - Amélie
» Haven er min ven - Lena
» Hvad så? - Lena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: