Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Afsted til London! - Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 39  Næste
ForfatterBesked
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyMan Jan 02, 2017 6:03 am

Zarya grinte fornøjet, "Lille pige"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyMan Jan 02, 2017 6:06 am

Sombra smilede lidt af hende "jeg er ikke så lille." sagde hun og strøg blidt fingrene over hendes arm, men uden at presse.. bare for at føle lidt på den.. "men selvfølgelig.. i sammenligning med Dem.."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyMan Jan 02, 2017 6:08 am

Zarya sukkede tilfredst, da Sombra strøg hendes arm ... så rødmede hun, "Hrm, alle er små sammenlignet med mig"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyMan Jan 02, 2017 6:10 am

"Ja.." Sombra så interesseret på hende "er De sikker på De er helt og holdent loyal overfor Hr. Shimada? Jeg ville med glæde betale Dem det dobbelte for at arbejde for mig."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyMan Jan 02, 2017 6:13 am

Zarya grinte og rystede på hovedet, "Loyalitet er intet værd, hvis det kan købes"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyMan Jan 02, 2017 6:14 am

"En skam.. muskler og talent er.." sukkede hun og lænede sig tilbage i sit sæde "men måske ville jeg være mindre interesseret i at få Dem hvis jeg blot kunne købe Dem.. jeg er en besværlig pige.. men jeg hader så frygteligt ikke at få min vilje. Jeg bebrejder mine forældre, jeg er utilgiveligt forkælet."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyMan Jan 02, 2017 6:17 am

Zarya kom til at grine og rystede på hovedet af hende, "Hrm, en besværgelig pige, det er De i hvert fald" medgav hun
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyMan Jan 02, 2017 6:18 am

Sombra smilede lidt og så Zarya an... "Hr. Shimada er en heldig mand."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:13 am

Zarya smirkede tilfredst, "Det har han også fortjent at være"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:14 am

Sombra nikkede langsomt og så lidt på hende...
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:16 am

Zarya så tænktsomt på hende, "Hvis jeg arbejde for Dem, hvad ville De så sætte mig til?" spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:19 am

Sombra blinkede med øjnene og så på hende "jeg tænkte personlig bodyguard.." sagde hun, hun havde på fornemmelsen Zarya kunne tage hvem som helst af dem der arbejede for hendes forældre... og hun ville være langt nemmere at komme rundt omkring med fordi hun var en kvinde og stadig mindst lige så effektiv "og så er De jo også intelligent. Jeg har sjælendt haft så tilfredsstillende en aften som da De beskyttede min ældste søster."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:20 am

Zarya kom til at grine lidt og nikkede, "Hm, hvis hr. Shimada en dag ikke længere skulle have brug for mig, vil jeg tænke over det"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:21 am

Sombra smilede lidt "hm, godt." sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:23 am

Zarya smilte svagt og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:24 am

Sombra lagde benene over kors og betragtede hende lidt "hmm, De er farligt selskab Frøken Zarya."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:26 am

Zarya så på hende og hævede et øjenbryn, "Er jeg det?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:27 am

"Ja det er De" sagde Sombra og så ud af vinduet "som at tale med en præst... De får en til at ville åbne op om alle sine synder, det var dog en farlig egenskab.."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:29 am

Zarya så overraskede på hende og grinte så fornøjet, "Jeg tror aldrig jeg er blevet sammenlignet med en præst før"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:29 am

"Måske ikke" sagde Sombra med et smil "jeg har heller aldrig haft lyst til at tilstå til en præst.." hun skævede mod Zarya.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:32 am

Zarya grinte lidt, "Det har jeg også svært ved at forestille mig" sagde hun og så iteresseret på hende, "Hvad bringer så disse lyster frem ved mig?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:35 am

Sombra rødmede svagt og så ud af vinduet. De ordvalg frøken Zarya.... hun overvejede dog spørgsmålet "jeg ved det ikke" svarede hun tænksomt "jeg finder nydelse i vores samtaler."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:37 am

Zarya nikkede og betragtede hende tænktsomt, "Hrm, jeg må indrømme, at det gør jeg også"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 904
Join date : 30/11/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:37 am

Sombra blinkede med øjnene og så undersøgende på hende "De formår altid at overraske mig frøken Zarya."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Quote : Zarya, reporting for duty.
Antal indlæg : 784
Join date : 01/12/16

Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 EmptyTirs Jan 03, 2017 1:39 am

Zarya brummede lidt og rystede svagt på hovedet, "Læg nu ikke for meget i det"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Afsted til London! - Zarya   Afsted til London! - Zarya - Page 8 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Afsted til London! - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 8 af 39Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 39  Næste
 Lignende emner
-
» Oh yes I did! - Zarya (+?)
» I'm looking for a friend ~ Zarya
» Hvad er han?! - Zarya
» Afpresning ~ Zarya
» Jamen dog ! - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Omegnen :: Vejen-
Gå til: