Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptyLør Dec 31, 2016 4:53 am

Hana bed sig i læben..
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptyLør Dec 31, 2016 4:54 am

Lucios blik blev fanget af bevægelsen og han tog sig selv i at didde og beundre hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptyLør Dec 31, 2016 4:56 am

Hanas øjne faldt til Lúcios læber..... lige nu ville hun hellere føle end noget andet..
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:41 pm

Lucio rødmede svagt og prøvede ikke at tænke alt for meget på, hvir fantastisk det måtte føles at kysse de læber
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:42 pm

Hana så på Lúcios læber...................
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:43 pm

Lucio rødmede mere og måtte tvinge sit blik op til hendes øjne, hans tanker befandt sig ikke et passende sted .. hendes øjne gjorde desværre ikke meget for det. De var så smukke at de fangede ham og fastholdt ham
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:44 pm

Hana så op fra hans læber da hun mærkede at Lúcio så på hende.. hun mødte rødmende hans blik.. Lúcio havde vildt smukke øjne.. det var super unfair..
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:49 pm

Lucio smilte genert til hende, "D-det er smuk dag" stammede han rødmende
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:51 pm

"Ja De er smuk..." mumlede hun.... så blinkede hun med øjnene "s-smuk dag! Det er en smuk dag!"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:53 pm

Lucio blinkede overraskede og rødmede dybt, "D-det er D-de også .." mumlede han og så genert ned i græsset med et lykkeligt smil
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:55 pm

Hana rødmede og smilede stort! At Lúcio ikke synes hun var totalt kikset måtte betyde han kunne lide hende!
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:57 pm

Lucio løftede blikket lidt og smilte endnu mere, da han så hendes smil. Det var et meget smukt smil
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 7:58 pm

Hana overvejede om det virkelig var sådan rigtigt slemt at kysse nogen før man var gift.. det fik man jo ikke børn af....
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:01 pm

Lucio sad helt fortryllet og så på den snukke kvinde foran sig, hun var som noget ud af et eventyr. Han kom til at grinev lidt ved tanken, "Og så ville jeg være den fortrllede frø"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:01 pm

"Huh?" Hana blinkede med øjnene og lagde hovedet på skrå "som i eventyr?"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:04 pm

Lucio nikkede og grinyte lidt genert, "Hvis De var prinsessen i et eventyr"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:05 pm

Hana bed sig i læben "så... skulle jeg kysse Dem" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:07 pm

Lucio rødmede dybt men smilte også ved tanken, "Ah ja, ellers ville jeg være en frø for evigt"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:08 pm

"Det.. ville være en skam.." sagde Hana rødmende.. hun lænede sig prøvende lidt tættere på Lúcio....
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:10 pm

Lucio rødmede dybt og nikkede hurtigt, "D-det vile det" sagde han og lænede sig selv lidt frem
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:11 pm

Hana trak vejret dybt ned i lungerne.. så holdt hun det... og lod langsomt sine øjne glide i, imens hun prøvende trykkede sine læber mod hans.......
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:14 pm

Lucio følte et sug i maven, kyssede hun ham? Hun kyssede ham! Han lukkede hurtigt selv øjnene og prøvede lidt usikkert at efterligne hendes bevægelser
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:15 pm

Hana anede ikke hvad hun lavede!.... men det føltes.. utroligt spændende og godt at være så tæt på Lúcio! Hun gjorde prøvende kysset lidt dybere...
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:18 pm

Lucio nød kontakten og at være så tæt på Hana gjorde noiget ved hans tanker og følelser, det blev sbært at tænke rigtig klart og hans mave var fuld af sommerfugle og boblede af glæde. han pressede sig prøvede mere mod hende og kyssede også dybere
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 EmptySøn Jan 01, 2017 8:19 pm

Hana brød det usikkert og åbnede øjnene... for at se om han hadede hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 10 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana
Tilbage til toppen 
Side 10 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana
» Åh, Hana! Det gik fantastisk! - Hana
» Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra
» .... oh, hej Hana
» .... oh, hej Hana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: