Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 2:56 am

"Oh" sagde McCree og så undersøgende på hende, "Bestemt en tommantisk omstændighed at mødes under, må jeg spørge, hvad Deres maske var?"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 2:58 am

"Jeg var en kanin!" sagde Hana glad "og han var en frø... er det ikke herligt? En frø!"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:02 am

McCree grinte og nikkede, han huskede godt kaninpigen, det var nemt at forestille sig hun var frøken Hana, "Bestemt" sagde han og smilte lidt, "En sjov ide"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:03 am

"Ja! Han er så kreaktiv" sagde hun drømmende
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:04 am

McCree grinte lidt af den forelskede pige, "Det er også begge dyr, der hopper"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:05 am

Hana gispede "DET ER DET!" udbrød hun "det må have været skæbnen!"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:07 am

McCree kom til at le, "I sandhed" sagde han og betragtede hende fornøjet, "Jeg kan ikke komme på anden forklaring"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:09 am

"Nej!" sagde hun og så på McCree med et kæmpe smil "det må være sand kærlighed!"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:13 am

McCree nikkede fornøjet, "Det må det være" sagde han med et grin, "Så kan De være eks´tra sikker på jeg ikke siger noget videre, jeg vil nødig stå i vejen for sand kærlighed"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:15 am

Hana smilede varmt til ham "tak.. Jack har ret du er virkelig sej!"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:16 am

McCree blinkede overraskede og rødmede svagt, "Har hr. Morrison sagt det?" spurgte han og prøvede ikke at lyde alt for interesseret
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:19 am

"... ej jeg tror han sagde noget i stil med.." Hana rømmede sig og efterlignede Jacks stemme "Hun kan ride med Hr. McCree. Du finder ikke en bedre mand, Fru Morrison har igen imponeret mig med sine evner til at vælge. Du vil kunne lide ham, en fin ung mand og meget veltalende."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:21 am

McCree smilte stort, "Huh" sagde han og rødmede lidt mere, "Han må syntes om mig" sagde han med et stort grin og havde det lidt underligt
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:23 am

"Det siger du ikke" grinede Hana "både Jack og Fru Morrison virker ret glade for dig"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:25 am

McCree grinte lidt, "Fru Amélie holder af heste, det samme gør jeg" sagde han og klappede sin hest, "Jeg er mere overraskede over hr. Morrisons ros" indrømmede han
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:27 am

Hana grinede lidt "du virker nu også som en god mand"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:28 am

McCree tippede sin hat til hende, "Jeg takker, frøken Kanin"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:30 am

Hana grinede glad "du kan kalde mig Hana!"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:32 am

McCree så lidt overraskede på hende og bukkede så hovedet kort, "Det vil jeg gøre ... Hana"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:33 am

Hana smilede glad og så så lidt undersøgende på ham "du minder mig om nogen.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:37 am

McCree hævede et øjenbryn og så undersøgende på hende, "Oh? Det må være en charmerende mand" sagde han så med et grin
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:39 am

Hana kom til at grine "ja" sagde hun og nikkede "det var han"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:41 am

McCree smilte svagt og så nysgerrigt på hende, "Og hvem var denne mand så? Hvis man må spørge"
Tilbage til toppen Go down
Hana

Hana


Antal indlæg : 671
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 3:43 am

"Det ved jeg ikke!" udbrød hun "han var til maskeballet!"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Quote : Back in the saddle again.
Antal indlæg : 783
Join date : 01/12/16

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 EmptyTirs Dec 20, 2016 7:32 pm

McCree kom til at grine og nikkede, "Ah ja, så kan det være svært at vide, hvem folk er" sagde han fornøjet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana
» Åh, Hana! Det gik fantastisk! - Hana
» Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra
» .... oh, hej Hana
» .... oh, hej Hana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Mansions :: Shadewoods Mansion-
Gå til: