Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Hana

Hana

Antal indlæg : 671

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 2:59 am

Hana grinede lidt "det gør mig ondt at Deres moder er utilfreds"
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio

Quote : Lúcio comin' at you.
Antal indlæg : 312

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:02 am

Lucio kom til at smile, "Det er hun for det meste" sagde han, "Det ville nærmest være mere foruroligende, hvis hun ikke var"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:03 am

Hana kom til at grine "ej det kan da ikke være så sjovt?"
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:09 am

Lucio trak lidt på skuldrene, "Man lærer at leve med det"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:11 am

Hana nikkede lidt "det bliver man jo nød til" sagde hun forstående
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:12 am

Lucio nikkede lidt og sukkede svagt, "Ja, jeg tror i virkeligheden det må være værre for hende"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:12 am

Hana nikkede lidt og så undersøgende på ham "hvorfor er hun sådan?"
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:15 am

Lucio sukkede og satte sig i græsset, "Jeg ved det ikke ... vores situation økonomisk måske .. og så .." han tøvede, "Jeg ved ikke, hvor lykkelig hendes ægteskab gør hende"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:16 am

Hana satte sig ved siden af ham og så overrasket ud "oh?" sagde hun og rynkede brynene ".. se det er derfor man skal gifte sig af kærlighed!"
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:19 am

Lucio nikkede og smilte svagt, "Jeg er helt enig" sagde han
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:19 am

"Ellers bliver man bitter.." sagde hun
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:22 am

Lucio nikkede og kom til at grine, "Det er vist så sandt som det er sagt"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:23 am

Hana smilede lidt til ham og så på himmelen "jeg gider ikke være bitter"
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:28 am

Lucio rystede enigt på hovedet, "Nej, der er få ting jeg kan forestille mig, jeg mindre vil være" sagde han og skævede mod hende, "Der er alt for meget godt i livet, til at gå og være bitter"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:28 am

"Præcis! Og man må.. sørge for at få det ud af livet man vil!" sagde hun bestemt "og så ligemeget hvad alle andre tænker"
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:31 am

Lucio nikkede i enighed, "Ja, vi har kun et liv, det er for lidt til at spilde det på fornuftige ægteskaber eller at opføre sig passende, hvis ens hjerte brænder for noget andet"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:32 am

"Præcis! Desuden, hvorfor skulle noget være 'korrekt' bare fordi nogle gamle fjolser tror de har ret til at bestemme hvad der er passende og hvad der ikke er.." hun rystede på hovedet
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:34 am

Lucio kom til at grine og nikkede, "Jeg er helt enig ... der er alt for meget af vores liv vi lader diktere af, hvad andre syntes vi skal og ikke skal .."
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:34 am

"Præcis!" sagde Hana "og det vil jeg ikke!"
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:36 am

Lucio nikkede ivrigt, "Heller ikke jeg, livet skal leves, føles og nydes"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:37 am

Hana smilede stort og så på ham "lige præcis!" sagde hun "jeg vil leve! Og nyde! Og føle!"
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:39 am

Lucio kom til at rødme lidt, men nikkede ivrigt, "Præcist! ellers er liver intet værd"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:41 am

"Lige præcis!" sagde Hana
Lucio

Lucio

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:41 am

Lucio smilte stort til hende og nikkede, "Det glæder mig, at vi ser så ens på tingene"
Hana

Hana

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 EmptyLør Dec 31, 2016 3:42 am

"Ja!" Hana rødmede lidt og så på ham... Lúcio var så passioneret <3
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana   Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana - Page 8 Empty

Jeg skal nok holde øje med den unge frøken - Hana
Tilbage til toppen 
Side 8 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Godaften frøken, må jeg få denne dans? - Hana
» Åh, Hana! Det gik fantastisk! - Hana
» Ja ja, moder, jeg skal nok konversere med hende ... - Sombra
» .... oh, hej Hana
» .... oh, hej Hana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum